چاپ کد خبر: 63248
15 مرداد 1400

قیمت خرید هیوندا سانتافه ۲۰۲۲ اعلام شد

سانتافه 2022 1

به گزارش گروه خودرو اول فارس، شرکت هیوندا اخیرا بود که نسخه ۲۰۲۲ شاسی بلند محبوب سانتافه را رونمایی کرد. حال از تریم XRT این SUV جذاب رونمایی شده که چهره اسپرت و هیجان انگیزتری به این شاسی بلند داده است.

در ماه اکتبر گذشته، شاهد معرفی تغییراتی جدید برای هیوندای سانتافه بودیم که تغییر در چهره این خودرو، مشخصات فنی و برخی بروزرسانی­‌های داخلی و خارجی را برای این کراس‌‌ور کره­‌ای به ارمغان آورد.

اما کار هیوندای با این مدل به این نقطه ختم نشده، چرا که این شرکت یک تریم جدید به نام XRT را برای سانتافه ۲۰۲۲ معرفی کرده است. همین ابتدای امر باید خاطرنشان ساخت که این پکیج ظاهری است و هیچگونه تغییری در مشخصات فنی را به همراه ندارد. درواقع پکیج XRT با افزودن قطعات مشکی به نیمه پایینی بدنه، جلوپنجره مشکی مات، پوشش مشکی آینه­‌های جانبی و ریل‌های سقفی، زیرسپری‌های نقره­‌ای تیره، پارکابی‌های مشکی و رینگ‌های ۱۸ اینچی تیره، سعی داشته ظاهری خشن و نزدیک به خودروهای آفرود برای سانتافه به ارمغان آورد.

هیوندای برای سانتافه ۲۰۲۲ دو پیشرانه ۲.۵ لیتری درنظر گرفته که یکی از آن‌ها تنفس طبیعی و دیگری مجهز به توربوشارژر است. مدل تنفس طبیعی ۱۹۱ اسب­‌بخار قدرت و ۲۴۶ نیوتن‌متر گشتاور تولید می­‌کند، درحالی‌که نسخه مجهز به توربوشارژر، ۲۷۷ اسب‌­بخار قدرت و ۴۲۲ نیوتن‌متر گشتاور را از طریق جعبه‌دنده ۸ سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می­‌کند. قرار است نسخه هیبرید و پلاگین هیبرید از سانتافه نیز در آینده نزدیک معرفی شود.تریم XRT در جایگاهی میان تریم پایه SEL با قیمت ۲۹ هزار دلار و کامل‌ترین تریم یعنی لیمیتد با قیمت ۳۸,۹۸۰ دلار قرار می­‌گیرد. سانتافه XRT در دو نسخه دیفرانسیل-جلو و چهار چرخ محرک به ترتیب با قیمت ۳۲,۳۰۰ و ۳۴ هزار دلار از هم‌اکنون در نمایندگی‌های هیوندای قابل سفارش است.

هیوندا سانتافه یکی از پر طرفدارترین خودروهای لوکس می باشد که جزو پر فروش ترین خودرو های وارداتی شناخته شده است. با توجه به قیمت گزاف خودروی سانتافه، بیشتر مردم به اجاره سانتافه روی می آورند. موسسه رنت کنیم خودروهای اقتصادی و لوکس از جمله سانتافه نیو را به متقاضیان ارائه می کند.

سانتافه 2022 2

سانتافه 2022 3

سانتافه 2022 4

سانتافه 2022 5

سانتافه 2022 6

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

بهنام سالاری دوشنبه , ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰:۱۴

قیمت سانتافه ۲۰۲۲

طاهرخ جمعه , ۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۳

قیمت سانتافه

آخرین اخبار