چاپ کد خبر: 80855
23 فروردین 1401

قیمت روز پرفروش ترین محصولات ایران خودرو+جدول

افت و خیز قیمت خودرو همچنان ادامه دارد اما بازار در حال حاضر در وضعیت رکود قرار دارد و این رکود رشد تورم را آهسته می‌کند.

طبق پیش‌بینی کارشناسان، بازار جهت تورمی خود را ادامه خواهد داد و باید منتظر افزایش قیمت‌ها بود.

قیمت خودرو در روزهای گذشته افزایش داشته است به طوری که سمند ال ایکس سه میلیون تومان نسبت به روز گذشته گران شد و به ۲۷۷ میلیون تومان رسید. ۲۰۶ تیپ دو نیز افزایش قیمت را تجربه کرده و با قیمت ۲۸۸ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

همچنین امروز ۲۰۷ دنده‌ای با قیمت ۳۸۰ میلیون خرید و فروش می‌شود و پژو ۲۰۷ اتوماتیک نیز ۵۴۰ میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته حدود ۱۰ میلیون تومان افزایش قیمت پیدا کرده است.

در میان دیگر محصولات ایران خودرو، سمند ای اف ۷ هم ۳۱۰ میلیون تومان شده؛ پژو ۴۰۵ نیز به ۲۷۵ میلیون تومان رسیده است. پژو پارس هم امروز ۲۹۹ میلیون تومان شد.

تارا دنده‌ای پنج میلیون تومان گرانتر شد و اکنون ۴۲۵ میلیون تومان قیمت خورده است. این در حالی است که دنا پلاس دنده ای توربو و دنا پلاس توربو اتوماتیک قیمت خود را حفظ کرده اند و همگی امروز هم به ترتیب به قیمت ۴۶۰ میلیون و ۴۸۳ میلیون تومان وارد بازار شده‌اند.

و اما تندر ۹۰ ؛ این خودرو امروز ۴۴۵ میلیون تومان خرید و فروش شد که به این ترتیب نسبت به روز گذشته ۵ میلیون تومان افزایش قیمت داشت. سمند سورن ای ال ایکس مانند روز گذشته ۲۷۲ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

پیش از این کارشناسان معتقد بودند مذاکرات وین در بازار خودرو تاثیرگذار خواهد بود. باید منتظر ماند و دید نتایج مذاکرات وین چه خواهد شد و چه تاثیراتی بر بازار خودرو می‌گذارد.

در ادامه قیمت روز پرفروش ترین محصولات ایران خودرو آمده است:

محصولات ایران خودرو

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار