چاپ کد خبر: 58038
30 خرداد 1400

قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار و قیمت ارز امروز ۱۴۰۰/۰۳/۳۰

قیمت طلا ، سکه وارز

به گزارش اول فارس ، هم‌اکنون در بازار داخلی قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک میلیون و ۲۲ هزار تومان، قیمت دلار ۲۳ هزار و ۶۵۰ تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۲۳۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۱۰ میلیون و ۵۰ هزار تومان است.

در بازار سبزه‌میدان هم اکنون، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۵ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۲۷۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت طلای ۱۸عیار در هر گرم هم یک میلیون و ۲۲ هزار تومان، قیمت طلای ۲۴عیار در هر گرم یک‌میلیون و ۳۶۲ هزار تومان و هر مثقال طلا ۴ میلیون و ۴۲۸ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

 در بازار ارز هم اکنون قیمت دلار ۲۳ هزار و ۶۵۰ تومان، قیمت یورو ۲۸ هزار تومان و درهم امارات  ۶ هزار و  ۵۲۰ تومان اعلام شده است.

نوسان قیمت در بازار ارز درحالی رخ داده که در تعطیلات نوروز، با تلاش سفته بازان،‌ قیمت دلار به مرز ۲۶ هزار تومان هم رسیده بود اما انتشار خبرهای مربوط به مذاکرات هسته ای و … باعث عقب نشینی دلار از این سطح قیمتی شده است.

به اعتقاد کارشناسان دو باور در بازار ارز وجود دارد که موجب نوسانات قیمتی می شود،‌نخست اینکه با مذاکره و بازگشت به برجام و … قیمت ارز کاهش چشم گیری خواهد داشت و دوم اینکه حتی مذاکره هم نمی تواند مانع از واقعیات موجود اقتصاد ایران شود و امکان کاهش چشم گیر قیمت ارز وجود ندارد و نهایتا دلار در کانال ۲۳-۲۲ هزار تومان جا خوش می کند.

در صرافی‌های بانکی قیمت‌ دلار و یورو نسبت به روز کاری قبل کاهش یافته است؛ برهمین اساس، قیمت فروش دلار ۲۳ هزار و ۴۰۶ تومان و قیمت خرید دلار از مردم ۲۲ هزار و ۹۴۳ تومان تعیین شده است. قیمت فروش یورو نیز معادل ۲۸ هزار و ۱۲۸ تومان و قیمت خرید یورو نیز ۲۷ هزار و ۵۷۱ تومان اعلام شده است.

نرخ خرید و فروش دلار و یورو در صرافی‌های بانکی و بازار متشکل ارزی متغیر است و متناسب با نوسانات بازار آزاد در طول روز چند بار تغییر می‌کند.

قیمت امروز سکه ارز و دلار وسکه

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار