چاپ کد خبر: 70892
18 دی 1400

قیمت واحدهای آپارتمانی مسکن مهر در شیراز+جدول

مناطق لپویی و صدرا دو سایت مسکن مهر است که نزدیک‌ترین فاصله را با شیراز دارد. به همین دلیل تقاضا برای مسکن مهر این دو منطقه نسبت به سایر مناطق بیشتر است.

منطقه لپویی در ۳۰کیلومتری شمال شرقی شهر شیراز است و در  شهرستان  زرقان واقع شده است. شهر صدرا هم منطقه‌ای است که در ۱۵کیلومتری شمال غربی شیراز قرار دارد.

قیمت هر متر مربع مسکن مهر در این مناطق زیر ۱۰ میلیون تومان است و معمولا با نرخ  بین ۶ تا ۸میلیون تومان عرضه می‌شود. البته مشاوران املاک منطقه می‌گویند برخی مسکن مهر خود را تا متری ۱۱ میلیون تومان هم می‌فروشند اما تعداد این فروشندگان زیاد نیست و خریدار چندانی برای ملک آنها وجود ندارد. در مجموع قیمت واحدهای مسکونی مهر شیراز از حدود ۵۰۰میلیون تومان تا ۷۰۰میلیون تومان است و قیمت‌های بالاتر مربوط  به واحدهای نوسازتر است.

مسکن مهر لپویی

هرچند که میزان اقساط باقیمانده این واحدها هم بیشتر است و ماهانه باید رقمی حدود ۲۰۰ تا ۴۰۰هزار تومان بابت اقساط واحدهای مسکونی مهر بپردازید. در ادامه قیمت تعدادی از واحدهای مسکونی مهر شیراز را با استناد به آخرین فایل‌های فروش مشاوران املاک می‌بینید:

مسکنمهرشیراز

اقتصاد آنلاین

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

گلی دوشنبه , ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۹

داداش من هم داره ولی دزدیده شده. الان داره قسط بانک پرداخت می کنه ولی آپارتمانی در کار نیست الهی خدا از سرشون نگزره الهی خودشون هم مثل داداش من سرشون بیاد

احمدرضا دوشنبه , ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۱

خونه داداشم مسکن مهر لپویی هست.افتضاح ساختنش .بی کیفیت

ناشناس دوشنبه , ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳

قیمت بازار بیست تا سی درصد زیر قیمت کارشناسی هست . الان قیمت مسکن پایین ترهم آمده .‌

محمدرضا یکشنبه , ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۱

قیمتهای بازار پاییین تراز جدول بالاست نمی‌دونم چرا

بابک شنبه , ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۶

قیمتهایی که توی این جدول هست کاملا به دور از واقعیته
فقط کافیه دو مورد اول رو با هم مقایسه کنید تا متوجه این موضوع بشید

آخرین اخبار