چاپ کد خبر: 39775
19 آذر 1399

کلاهبرداری ۵۷ میلیون تومانی فروشنده عمده ورق های ام دی اف

کلاهبرداری 1

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان “جهرم” گفت: فردی که با ترفند فروش عمده ورق های ام دی اف در فضای مجازی مبلغ یک میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش اول فارس ، سرهنگ “علی اصغر محمدپور ” با اعلام این خبر گفت :در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس در فضای مجازی او را فریب داده و از او کلاهبرداری کرده است، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا این فرماندهی قرار گرفت.

وی اظهار داشت : شاکی مدعی بود در یکی از شبکه های اجتماعی با یک آگهی درزمینه فروش عمده ورق های ام دی اف مواجه و با فرد فروشنده تماس برقرار می‌کند که از او مبلغ یک میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال طلب می‌کند .

سرهنگ محمد پور ادامه داد: فرد شاکی نیز مبلغ درخواستی را به ‌حساب آن فرد واریز و پس از آن دیگر جواب تلفن های شاکی را نمی دهد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان جهرم افزود: مأموران پلیس فتا با بررسی‌های تخصصی در فضای مجازی متهم را شناسایی و با هماهنگی قضایی در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه متهم در تحقیقات به جرم خود اقرار و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی گردید، افزود: شهروندان قبل از خرید اینترنتی و واریز وجه به‌ حساب فروشنده باید اطلاعات کافی از سایت موردنظر،شخص فروشنده و جنس خریداری ‌شده به دست آورند و تا زمانی که آن جنس را مشاهده و از صحت و سالم بودن آن اطمینان حاصل نکرده‌اند از پرداخت وجه خودداری کنند.

عضو گروه واتساپ اول فارس شوید

%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE 2

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار