چاپ کد خبر: 41489
7 دی 1399

لارستان زرد شد و دانشکده علوم پزشکی رتبه نخست کشور

کرونادرفارس

به گزارش اول فارس ، بر اساس آخرین جدول از ارزیابی میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرها، دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور، دانشکده علوم پزشکی لارستان موفق به کسب رتبه نخست این ارزیابی شد.

در این خصوص معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دفتر بازرسی و ارزیابی عملکرد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آخرین نتایج ارزیابی میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرها، دانشکده‌ها و دانشگاه‌های مختلف کشور را اعلام کرده است، اظهار داشت: دانشکده علوم پزشکی لارستان با ۹۷ درصد  رعایت پروتکل‌های بهداشتی  در اماکن و مراکز رتبه نخست را به خود اختصاص داده است.

وحید یگانه ضمن تقدیر از همراهی و همگامی مردم همچنین مشارکت همه‌جانبه اصحاب رسانه لارستان، خنج و اوز در زمینه فرهنگ‌سازی مبارزه با کرونا، افزود: این جایگاه خوب، با عزمی جزم و همتی والا در عمل به پروتکل‌های بهداشتی به‌دست‌ آمده است.

وی همچنین از همه کارکنان عرصه بهداشت و درمان لارستان به‌ ویژه پرسنل بهداشتی که در این مدت شبانه‌روز در راستای تحقق این مهم تلاش کرده و سلامت مردم را اولویت کاری خود قرار داده‌اند، تشکر کرد و ادامه داد: همچنین رعایت پروتکل های‌ بهداشتی در فرودگاه بین‌المللی‌ لارستان با رعایت ۱۰۰ درصدی پروتکل، در کنار شهرهای خوی و البرز رتبه نخست را به خود اختصاص داده است.

در این زمینه رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان نیز در جمع خبرنگاران با ابراز خرسندی از عملکرد مثبت مردم در عمل به دستورات بهداشتی در مقابله با کرونا، گفت: پیرو همکاری و همراهی مردم فهیم لارستان، خنج و اوز بحران موج سوم کرونا نیز پشت سر گذاشته شد و از وضعیت قرمز و نارنجی به وضعیت زرد تغییر پیدا کنیم.

بهزاد رضایی با بیان اینکه با توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم با فرهنگ خطه لارستان، رتبه نخست کشور به دانشکده علوم پزشکی لارستان اختصاص یافت ، افزود: در کنار همراهی مردم، ادارات مختلف نظیر فرمانداری ویژه لارستان، امام جمعه شهر لار، اصناف، بسیج مردمی و سپاه، مأموران نیروی انتظامی، مدافعان سلامت نیز در این زمینه تلاش بی وقفه ای داشته‌اند.

وی با تأکید بر استمرار رعایت پروتکل‌های بهداشتی در روزهای آتی، تصریح کرد: هر زمان که مراقبت‌ها مورد غفلت واقع شود، امکان برگشت به دوران بحران کرونایی وجود دارد.

عضو گروه واتساپ اول فارس شوید

%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

بهنام یکشنبه , ۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۳

فارس قهرمان

آخرین اخبار