چاپ کد خبر: 75047
26 بهمن 1400

لباس متفاوت گلوریا هاردی ، ساعد سهیلی، مائده طهماسبی ، هومن سیدی ، طناز طباطبایی ، بهرام رادان، الهام کردا ، شادی کرم رودی ، آناهیتا درگاهی ، نرگس محمدی ،شیرین اسماعیلی و پریناز ایزدیار

همه  برای خداحافظی با جشنواره آماده می شدند و خاطره‌ای که در ذهن بسیاری از عکاسان و مردمی مانده که عشق بازیگرها را دارند؛ این است که خودشان بسیار خوش تیپ‌تر از آن‌ها هستند و یا حداقل آن‌ها با لباس‌های ساده‌ای که بیشتر می‌رسید از کمد خانه‌شان بیرون آمده بود تا از ذهن یک فشن استایلیست. تازه نه از کمدهای لباس خوب‌شان و لباس‌هایی که برای‌شان مهم است. این را هم بگوییم که دوره هشتم جشنواره یک حسن بزرگ برای طرفداران طناز طباطبایی داشت. آن‌ها از توضیح این بازیگر محبوب و جذاب در مراسم فوتوکال فیلم «بی‌رویا» فهمیدند که طناز علاقه و ارادت ویژه‌ای به کلاه ندارد و برای بازی در سریال «یاغی» به کارگردانی محمد کارت موهایش را رنگ خاصی کرده که به خاطر همین فعلا نمی‌تواند شال و روسری سر کند. بنابراین این طرفدارانِ نگران، کمی خیالشان راحت شد که طناز، دلیل موجهی دارد برای اینکه ظاهر نه چندان راضی‌کننده‌ای در این دوره از جشنواره نداشت.

آقایان بازیگری بودند که برای استایل‌شان و حضور در این رویداد سینمایی اهمیتی قایل شده و وقت گذاشته بودند. یکی از آن‌ها بهرام رادان بود که البته همیشه ظاهر جذاب و آراسته‌ای دارد و اصلا تبدیل به یک مدل لباس شده است. دیگری مهرداد صدیقیان بود که با استایل متفاوت‌اش سوژه عکاسان بسیاری شد. ساعد سهیلی، بهرام رادان، شاهرخ فروتنیان هم با ظاهر موقر و چشمگیر در جشنواره‌ای حاضر شدند که تعداد آقایانی که پوشش شیک و متفاوتی برای خودشان در نظر گرفته بودند به تعداد انگشت‌های یک دست هم نمی‌رسید. در این دوره زوج‌های بازیگر زیادی هم به جشنواره آمده بودند. گلوریا هاردی و ساعد سهیلی برای فیلم «شهرک» مقابل دوربین عکاسان و خبرنگاران قرار گرفتند. رویا جاویدنیا هم برای همین قیلم با کتی گلدار که روی پیراهنی مشکی و براق پوشیده بود؛ جلوی دوربین ها رفت. شیرین اسماعیلی و مهدی صباغی هم برای فتوکال فیلم «۲۸۸۸» در برج میلاد حاضر شدند. علی اوجی و نرگس محمدی هم بودند.

مائده طهماسبی با تیپ زرد و تینیجری

مائده در جشنواره فجر امسال لباسی پوشید که حسابی درباره‌اش حرف زده شد. او یک کاپشن شمعی کوتاه، شلوار خمره‌ای پشمی و بوت پوشیده بود. کیف شانه‌ای گلیمی هم انداخته بود. به جای روسری هم سرپوش ورزشی طوسی داشت. بیشترین چیزی که جلب توجه می‌کرد رنگ زرد کاپشن او بود. رنگی درخشان که در دنیای مد آن را رنگ بهاری می‌دانند. خانم بازیگر در این لباس‌ها مشخص بود که چقدر احساس راحتی می‌کند و بیشتر از آنکه برای جشن و جشنواره عکاس‌ها لباس پوشیده باشد؛ برای خودش پوشیده بود. خلاصه اگر به جای بوت که کمی هم پاشنه داشت یک کفش ورزشی پوشیده بود (بد نبود اگر رنگ آن هم زرد یا قرمز و نزدیک به کیف‌اش می‌شد) می‌توانست بعد جشنواره خودش را به جای خوش آب و هوایی برای دویدن برساند.

مائده طهماسبی 1

شلوار خمره‌ای که او پوشیده بود هم انتخاب خوبی برای تیپ اسپرت و تین ایجری‌اش داشت. هرچند جنس پشمی آن به جنس کاپشن شمعی نمی‌خورد. این مدل شلوار جالب است بدانید اوایل یک مدل لباس راحتی بود اما به مرور حتی حالت رسمی هم گرفت؛ البته پارچه انتخابی بود که مشخص می‌کرد رسمی است یا اسپرت!

مائده طهماسبی البته یکی از بازیگرهایی است که طیف مدل لباس‌هایی که می‌پوشد بسیار تنوع دارد. از مدل‌های بسیار رسمی گرفته تا اسپرت. او در این سال‌ها نشان داده که تمایل او بیشتر به لباس‌های اسپرت است. در هر دو سبک هم لباس‌های آزاد را ترجیح می‌دهد. در رنگ لباس های‌اش هم قرمز و نارنجی زیاد دیده می‌شود؛ خصوصا شال‌هایی که انتخاب می‌کند.

او و همسرش فرهاد آییش، زوجی هستند که حسابی با ورودشان به یک مراسم و یا نمایشگاه و یا حتی جمعی ساده سرها را بر می‌گردانند. آییش هم نشان داده که به طیف زرد و نارنجی و قرمز هم بی‌علاقه نیست. شال گردن و کت و کلاه‌های متفاوت او هم حسابی به عکاس‌ها برای گرفتن عکس‌های خوب فرصت می‌دهد.

هومن سیدی با موهای متفاوت و پلیور کنزو

هومن سیدی

هومن سیدی همیشه با مدل موها و عینک‌هایی که می‌زند؛ مورد توجه قرار می‌گیرد. امسال هم یک عینک با قاب قرمز و شیشه دودی زده بود و ادای دینی به عباس کیارستمی لابد کرده بود. پلیور آبی نفتی با طرح شیر کنزو هم بین رنگ طیف مشکی قالبِ بلوز و شلوار و پوتین‌های او درخشندگی بیشتری پیدا کرده بود. این رنگ دو سال پیش یعنی ۲۰۲۰ جزو رنگ‌های سال بود. اگر بلوزی که زیر این آبی پوشیده بود به جای مشکی رنگ سفید بود، همان یک سانتی که ازش پیدا بود؛ کلی در تصویری که ایجاد می‌کرد موثر بود. سیدی تیپ خاصی نزده بود اما لباس‌هایی پوشیده بود که اگر نه بهترین اما ترکیب مناسبی داشت. مثلا پالتویی که تا سر زانوها می‌آید بهترین انتخاب برای کسانی است که قد متوسطی دارند.

طناز طباطبایی با شال‌های بزرگ ۲۰۲۲

طناز طباطبایی 1

طناز طباطبایی امسال خیلی مرکز توجه مثبت قرار نگرفت که دلیل اصلی و البته اجباری‌اش استفاده از کلاه بود که دلیل‌اش را توضیح دادیم ولی مثل اینکه همین دوباری که به جشنواره آمد خیلی فرصت یا شاید حوصله برای انتخاب لباس نداشت. اگر کمی به فیلم‌ها و عکس‌های این دو دفعه دقت کنید، متوجه می‌شوید که هم در سینما آزادی و هم در برج میلاد با یک شلوار و یک جفت کفش (سختگیرانه‌اش می‌شود کاملا مشابه) حاضر شد. هماهنگ کردن لباس سراپا مشکی هم نسبت به ست کردن رنگ‌های دیگر کار آسانتری است. اما نکته مثبت این بود که طناز با لایه لایه پوشیدن از ظاهر مشکی خسته کننده و یکنواخت دوری کرد. لباس زیر پالتویش ترکیب سیاه و سفید داشت.

اما مهمترین بخش لباس طناز شال او بود. شال سایز بزرگ که کمی رنگ روشن و قرمز وارد ترکیب لباسش کرده بود. البته طناز قبلا هم به این نوع شال‌ها علاقه نشان داده و در استایلش از آن‌ها استفاده کرده بود.

این شال‌های بزرگ امسال خیلی مد هستند، یکی از برندهای دانمارک در مجموعه بهار و تابستان ۲۰۲۲ در هفته مد کپنهاگ نمونه‌های زیبایی از آن‌ها را به نمایش گذاشت.

شما هم بد نیست تا هنوز این شال‌ها مدند یکی دو تای آن‌ها را وارد استایل‌تان کنید که هم خیلی راحت بافتنی‌ها و کت‌های مدل کلاسیکتان را به دوره می‌کنند و هم خیلی مقرون به صرفه هستند و اگر نشنیدید، بدانید که اهالی مد این جمله را هم درباره‌شان گفته‌اند: «شال‌های بزرگ اکسسوری دوران فناوری اطلاعتند، هرچه بزرگ‌تر، بهتر!»

الهام کردا با کت اورسایز و شلوار گشاد

الهام کردا

الهام کردا یک کت اورسایز تا روی زانو پوشیده بود که جیب‌های پاکتی بزرگی داشت. این مدل کت‌ها اغلب برای مراسم غیررسمی و نیمه رسمی استفاده می‌شوند. ولی پارچه صورتی تیره با رگه‌های سایه روشن نقره‌ای و طلایی رسمیت بیشتری به این لباس داده بود. قلب کرم رنگ تکه دوزی شده روی یکی از جیب‌ها که هماهنگ با طرح رنگارنگ سرآستین‌های پاکتی بود، دلیل دیگری شد که این کت بیشتر مناسب مراسم فوتوکال و نشست خبری فیلم باشد. الهام برای بقیه آیتم‌ها از کیف و کفش گرفته تا شلوار و شال رنگ مشکی انتخاب کرده بود که البته ترکیب یکدست و هماهنگی به وجود آورده بود. این بازیگر هم شلوار گشاد را ترجیح داده بود. این شلوارها چند ماه می‌شود که تقریبا جایگزین جین‌های تنگ شده‌اند. کیف کوچک زنجیردار هم متناسب با پارچه لباس او بود. اما نقطه قوت بین این آیتم‌های تیره کفش خیلی پاشنه بلند الهام بود. این کفش به الهام کمک کرده بود که کتش کاملا مناسب با قد و ظاهر او باشد. اگر کفش پاشنه کوتاهی می‌پوشید این لباس به این اندازه جلوه خوبی نداشت.

شادی کرم رودی با تیپ براق و مجلسی

شادی کرم رودی

شادی کرم‌رودی ، بازیگر فیلم «بی‌رویا» با ظاهری شیک و جذاب برای فوتوکال این فیلم به برج میلاد رفت. شادی پالتوی بلند مشکی تنش کرده بود و برای لباس زیر این مانتو یک سرهمی براق را مناسب‌تر دانسته بود که کاملا به برق کیف نقره‌ای و کفش پاشنه بلند مسی رنگش می‌آمد. نکته مهم در مورد استایل شادی این است که همه آیتم‌ها را درست انتخاب کرده بود. پالتوی بلند به علاوه شال و لباس‌های تک رنگ همیشه ست خوبی ایجاد می‌کنند. اما شاید این استایل خیلی با فصل سرما هم‌خوانی نداشت و برای مجلس پرزرق و برقی سازگارتر بود. البته شادی که تا قبل از این جزو بازیگرانی بدون آرایش به حساب می‌آمد، حسابی هم وقت برای آرایش گذاشته بود و چهره تازه‌ای از خودش نشان داد با چشم‌هایی که گربه‌ای آرایش شده بودند.

آناهیتا درگاهی با پالتوی سفید و چکمه‌های چرمی

آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی که در تمام مراسم‌ها خیلی شیک و خوش‌لباس و حساب شده ظاهر می‌شود، این بار هم پالتوی سفید رنگی پوشیده بود که کمتر کسی این رنگ را انتخاب می‌کند مخصوصا خانم‌ها که روی ظاهرشان خیلی حساسند. رنگ سفید مثل رنگ‌های تیره نه تنها عیب‌ها را نمی‌پوشاند که کمی از سایز واقعی بزرگ‌تر هم نشان می‌دهد. پالتوی سفید آناهیتا طرح‌هایی شبیه طراحی‌های بدوی به رنگ مشکی داشت. بقیه آیتم‌ها به همین رنگ مشکی انتخاب شده بودند که اتفاقا خیلی درست بود به خاطر اینکه رنگ‌های تیره مثل مشکی، سرمه‌ای و زغالی مناسب‌ترین و البته شیک‌ترین رنگ‌ها برای ست کردن با پالتوهای سفید هستند. پیشنهاد طراحان مد همیشه این بوده که با پالتوی سفید، یقه اسکی مشکی و شلوار تنگ مشکی پوشیده شود که انتخاب‌های آناهیتا مطابق این توصیه‌ها بود. این بازیگر خوش سلیقه با پوشیدن چکمه‌های چرمی مشکی یک تداخل جذاب و کلاسیک هم در ظاهرش به وجود آورده بود. با اینکه کیف رودوشی آناهیتا مناسب و کاملا درست به نظر می‌رسد اما برای این تیپ کیف دستی کمی بزرگ هم زیاد دیده شده است.

بهرام رادان با کت ژاکت پشمی کلاه‌دار

بهرام رادان مثل همیشه با ظاهری گیرا و خوشایند، این بار برای اکران فیلم «علف‌زار» به سینما فرهنگ رفت. رادان یک long hooded cardigan تنش کرده بود. از این اسم تعجب کردید؟ ولی اسم این لباس همین است و ترجمه‌اش هم می‌شود کت ژاکت پشمی کلاه‌دار! ولی ماها با ایما و اشاره به فروشنده می‌فهمانیم که چه می‌خواهیم.

شاید هم این مدل لباس را بارها دیده باشید یا از آنجا که مدل جذابی است و به قول فروشنده‌ها تن‌خورش حرف ندارد، خودتان هم شبیه‌اش را داشته باشید ولی تفاوت مهمی که لباس رادان را از نمونه‌های مشابهش جدا می‌کند ترکیب دو رنگ مشکی و شیری است. اغلب لباس‌های این مدلی تک رنگ هستند یا اگر رنگی باشند فقط از یک نوع پارچه رنگارنگ مثلا چهارخانه دوخته شده‌اند.

بهرام رادان 5

لباس بهرام خان خلاف نمونه‌های مشابهش که جیب داخل درز دارند، جیب روی لباس دارد. به طور کلی این مدل لباس در جمع‌های کمی خودمانی و غیررسمی پوشیده می‌شود ولی نوع دوخت، جنس، رنگ‌ها و البته قرار گرفتن آن کنار پیراهن یقه اسکی طوسی روشن، برای مراسم نیمه‌رسمی هم مناسبش می‌کند.

این بازیگر خوش‌سلیقه و البته مدل، شلوار جین روشن یا کتانی نپوشیده که ظاهرش حالت غیررسمی داشته باشد او با پوشیدن جین و بوت تیره پوشش خودش را کاملا برای حضور در جمعی با تعداد قابل توجه متناسب کرد. ولی از آنجا که این بازیگر به لباسش اهمیت زیادی می‌دهد، به نظر می‌رسد از قرار گرفتن چند رنگ خنثی کنار هم خیلی راضی نبوده بنابراین به شکلی هوشمندانه از بند عینک به عنوان اکسسوری مهم و ظریفی استفاده کرده و از طریق آن رنگ‌های آبی و قرمز را هم به بقیه رنگ‌ها اضافه کرده است.

بهرام رادان 6

به نظر می‌رسد این مدل لباس یکی از محبوب‌ترین و مورد علاقه‌ترین لباس‌های این بازیگر خوش‌پوش است، او چند دوره قبل هم برای یکی دیگر از نمایش‌های مردمی فیلم «علف‌زار» تقریبا همین مدل لباس ولی تماما مشکی پوشیده بود و آن را با پیراهن یقه اسکی مشکی ست کرده بود.

نرگس محمدی با سارافون مشکی و شومیز سفید؛ علی اوجی با شاپوی همیشگی

نرگس که از جمله بازیگرانی است که برای اش مهم نیست چقدر لباسی که می پوشد او را لاغر و یا چاق تر نشان می دهد و در این سال ها نشان داده یک تیپ زنانه معمولی دارد. لباس های نرگس نه تنها راسته و فیت بدن نیستند که بیشتر وقت ها مدل آزاد دارند. دیدوره هم او یک شومیز سفید مجلسی با سر آستین های مخمل را با یک سارافون مشکی ست کرده بود.

نرگس محمدی

علی اوجی- همسر نرگس- هم یکی از آن کلاه شاپوهای اش را گذاشته بود و تی شرت و پیراهن دو جیب اش را از تم رنگ سبز و ماشی انتخاب کرده بود.

گلوریا هاردی و ساعد سهیلی هماهنگ با تیپ مهمانی

گلوریا هاردی و ساعد سهیلی

گلوریا هاردی در مراسم دیدوره یک مانتوی بلند آهار دار مشکی پوشیده بود و زیر آن هم یک پیراهن که مدل کج با کمربند داشت.البته بعدا موقع عکاسی یک پافر هم روی لباس اش پوشید. پیراهن کج زیر لباس لبه های مثلی داشت و از مانتوی رویی بلند تر بود. رنگ نزدیک آنها و ترکیب مدل های شان باهم، یکی از مدهای این چندساله بود. البته بیشتر از مد یک ست کردن جذاب به نظر می آمد. گلوریا می توانست با انتخاب رنگ شالی پر تضاد با لباس هاش درخشندگی چهره اش را بیشتر کند اما ترجیح داده به یک شال طوسی – آبی ساده که بیشتر هم مناسب بهار بود؛ بسنده کند. ساعد سهیلی هم یک کت و شلوار بسیار ساده پوشیده بود و در جایی از فیلم ها می بینیم به جمع عکاسان پیوسته و دارد از گلوریا عکاسی می کند.

گلوریا هاردی و ساعد سهیلی 1

شیرین اسماعیلی دامن پشمی چهارخانه

شیرین اسماعیلی تیپ همیشگی و ساده اش داشت. او دامن پشمی چهارخانه قرمز مشکی پوشیده بود که در فصل زمستان مورد توجه خیلی از خانم هاست. این مدل با چکمه‌های بلند بیشتر ست می‌شود که او هم همین کار را کرده بود. پالتوی مشکی سه دگمه و شالی از طیف‌ رنگ قرمز انتخاب هم انتخاب های دیگر او بودند.

شیرین اسماعیلی

 

پریناز ایزدیار بانوی سیاه‌پوش

پریناز که در اکران اول، تیپ یک دست آبی و اسپرت زده بود؛ در فتوکال دوم با تیپی رسمی‌تر حاضر شد که البته یک دست بودن رنگ را رعایت کرده بود. او تمام لباس های‌اش مشکی بود. شال، مانتوی بارانی مانند، بوت و کیف. رنگ مشکی می‌تواند نشان قدرت، پختگی، رمز و راز و همچنین غم، سوگواری و افسردگی باشد که به نظر پریناز از دریچه روشنی به سمت؛ این تیره‌ترین رنگ رفته است.

پریناز ایزدیار 7

مانتوی پریناز جنس کشمیری داشت. یقه افتاده بزرگ که لبه های‌اش نوار باریک چرمی بود و سادگی آن را کم کرده بود. این مدل که سارا بهرامی هم پوشیده بود؛ امسال ترند بودند.

چیزی که پریناز را خاص کرده بود؛ مدل موهای‌اش بود که تا پیش از این کمتر دیده شده بود. پریناز قسمت بالای موهای‌اش را بافت آفریقایی زده بود. این مدل پیشانی را کشیده‌تر می‌کند و روی چشم‌ها هم تاثیر می‌گذارد.”چی بپوشیم”

%D9%81%D8%A7%D9%84 %D8%B1%D9%88%D8%B2

از شما دعوت میشود در پایین همین صفحه نظرتان در مورد خوش تیپ ترین فرد برای ما بنویسید.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

یاماها 2021انیستا دوشنبه , ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳

هر کسی ازاده هر طوری دوست داره لباس بپوشد،انتظار دارید بهترین بازیگران زن با چادر مشکی،یا سفید با گلهای قرمز جلوی دوربین ظاهر شوند،،،گلوریا عشق همه پسران تهرانی

ناشناس جمعه , ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲

اینا مثلا زن مسلمان هستن؟ این جواب…مون هست تعجبم بازم دنبال ازادی هستن هرچه میخواین انجام دادین

پرستو جمعه , ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۹:۵۲

چه انتظاری دارین شماها؟
تو خیابون راه میرین کلی زن جلف و پلنگ و بد حجاب میبینید حالا چشم دیدن چارتا هنرپیشه رو ندارین؟ اینا تیپ نزنن من تیپ بزنم؟ همشون خوش تیپ بودن فقط مائده طهماسبی خز بود

نیمامهراد پنجشنبه , ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۷

گلوریا خیلی.. ….ساعد جوونا تر نبود بگیری /

ل پنجشنبه , ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷

طهماسبی با ۶۰ سال سن
حجالتم نمی‌کشه
معلوم نیست جشنواره فیلمه یا ندو لباس
طهماسبی با اون سن الان باید برا نوه هاش داستان بگه نه اینکه این لباسو بپوشه

ناشناس پنجشنبه , ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱

وای ماعده طهباسی چقدر لباسش زشت ?

شیما پنجشنبه , ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۹:۳۱

همه خیلی ساده بودن…انتظار میرفت لباسهای شیک و بهتری بپوشند..بنظرمن که هیچکدوم‌خوب نبودند

صبا پنجشنبه , ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۹:۳۰

خیلی همه ساده بودن…انتظار میرفت لباسهای شیک و بهتری بپوشند..بنظرمن که هیچکدوم‌خوب نبودند

متعجب پنجشنبه , ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۷:۱۸

ادم از پوشش اینا حالش بهم میخوره.قانون کشور را زیر پا می گذارند

ناشناس پنجشنبه , ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱:۲۸

واقعاً تأسف باره که تو یک کشور اسلامی، هنرمندان مملکت که باید الگوی جامعه باشن، تو مراسمات این شکلی ظاهر میشن.
والا بازیگرای خارجی تو ایران ، محجبه ترن.

عسل چهارشنبه , ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۷

خانم گلوریا هاردی و ساعد سهیلی واقعا خوشتیپترین زوج هستند من گلوریا هاردی رو خیلی دوست دارم?

ناشناس چهارشنبه , ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۵

گلوریا انگار که نه انگار اهل خارج هستند واقعا من ایشون رو تحسین میکنم تیپشون کاملا پوشیده است نسبت به بقیه ی بازیگران ??

ناشناس چهارشنبه , ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۱

خانم گلوریا هاردی و ساعد سهیلی واقعا خوشتیپترین زوج هستند من گلوریا هاردی رو خیلی دوست دارم?

ناشناس چهارشنبه , ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳

انگار نه انگار که اینجا ایرانه ماهمه ایرانی هستیم برای این مملکت خونهای زیادی به زمین ریخته شده خدا…که این ….را???

عسل چهارشنبه , ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲

سلام من واقعا از پوشش خانم گلوریا هاردی واقعا لذت میبرم در هر جایی و یک از محبوب های بنده هستند و آقای ساعد سهیلی هم یک ستاره هستند

ناشناس چهارشنبه , ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۸:۲۱

والا گلوریا هادری با اینکه خارجیه خداییش حجابش خیلی بهتره بازیگرا انگار اومدن مهمونی و عروسی بعضیاشون سن و سالی ازشون گذشته بازم اینکارارو میکنن اینا ک عقده بی حجابی دارن حداقل برن خارج

ناشناس چهارشنبه , ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۳:۵۲

گور یا هر چی ک هست انگار مادر سهیلی هست با وجود این همه رسیدگی و عمل و صدکئلو ارایش و لباس های ملیونی و قشنگ معلومه ک حالا همون شیش سال ازش بزرگتره.اما حلا سهلی تو انستا گفته سه سال ازش بزرگتره?

زهره سه شنبه , ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۸

خانم گلوریا هاردی واقعا دمتون گرم با این همه متانت و وقار ما خانمهای بازیگر ایرانی باید ارز شما الگو بگیریم که اسم…. یدک میکشیم و‌این پوشش زنان ما افرین به شما نگاه همراه با حجب و حیا من که کیف کردم با این که زن ایرانیم اما لذت بردم ‌انشاالله دختران و زنانمان الگو بگیرند. قربانت????

ناشناس سه شنبه , ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۱

فقط مریلاه زارعی شیک وبا وقار

دریا سه شنبه , ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۵

وای مائده طهماسبی چه تیپی زده????
خوشم اومد

ناشناس سه شنبه , ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۸

یه مشت .. .و تازه به دوران رسیده ایی بیچاره ها

امیر سه شنبه , ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۴

داداش بشین دوغتو بنوش

فریبا سه شنبه , ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲

خاک تو سرت… مونده

R سه شنبه , ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶

خانم گلوریا هاردی و پردیس پورعابدینی هم شیک هم باحجاب نسبت به بقیه خانمها هستند❤

ناشناس گفت: سه شنبه , ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴

گلوریا هاردی و آناهیتا درگاهی و نیکی کریمی امسال از همه بهتر بودن

S سه شنبه , ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲

فقط خانم طهماسبی?لابد انتظار دآرن بهشون بگیم باکلاس. واقعا شرم اوره نمیدونم پیش خودشون چ فکری میکنن ک ای لباسا و میپوشن

جوان سه شنبه , ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶

چقدر باعث تأسفه توکشور اسلامی…. اینقدر آزادانه آرایش و .. و کفش و لباس خودشونو به رخ میکشن و اصلا محرم و نامحرم براشون فرقی نمیکنه کاش برای رواج احکام الهی هم همتها بلند بود و برای حفظ حجاب و رفع بی بند وباری هم کوشش میشد

آخرین اخبار