لزوم اعلام جزئیات اجرای طرح مسکن ملی در استان فارس

مسکن ملی 11

جعفر زاهدی مدیر کل راه و شهرسازی فارس از ثبت‌نام ۱۰۵ هزار نفر در طرح اقدام ملی مسکن در استان فارس خبر داد و گفت: از این تعداد تاکنون ۱۸ هزار و ۴۶٣ نفر احراز صلاحیت شده و مابقی یا در حال انجام پالایش هستند و یا هنوز شرایطشان احراز نشده است.

او ادامه داد: در مرحله نخست این طرح ۹ هزار و ٣۶٧ نفر ثبت‌نام کردند که از که از این تعداد ۲ هزار و ۹۰۸ نفر تایید صلاحیت شدند.

زاهدی اظهار داشت: در مرحله دوم نیز ۳۹ هزار و ۹۳۲ نفر و در مرحله سوم هم ۱۴ هزار و ۹۱۹ نفر اقدام به نام نویسی کردند که به ترتیب در مرحله دوم ۱۰ هزار و ۶۴۸ نفر و در مرحله سوم سه هزار و ۴۸۷ نفر واجد شرایط تشخیص داده شدند.

مدیر کل راه و شهرسازی فارس اضافه کرد: در مرحله چهارم این طرح نیز ١٢ هزار و ۵١٠ نفر اقدام به نام نویسی کردند که یک هزار و ۴۲۹ نفر از آن‌ها از شرایط واگذاری برخوردار بودند.

زاهدی گفت: در مرحله پنجم هم ۲۹ هزار و ١۶٨ نفر اقدام به ثبت نام کردند که هنوز صلاحیت ثبت نام کنندگان در این مرحله که مربوط به شهر صدرا و ۶ شهر دیگر استان بود محرز نشده است. “

———————-

بر اساس این گزارش ، علیرغم ۵ مرحله ثبت نام کردن مردم در طرح مسکن ملی استان فارس ، تا لحظه مخابره این خبر ، اداره کل راه و شهرسازی فارس در خصوص جزئیات پیشرفت این عملیات ساخت و ساز در سطح استان  فارس خصوصا شهرهای صدرا و شیراز ودیگر شهرها اطلاع رسانی دقیقی نکرده است.

بر این اساس بیم آن میرود با افزایش تعداد ثبت نام کنندگان و متقاضیان مسکن ملی در سطح استان فارس و ابهام جدی در جزئیات عملیات اجرایی این طرح در آینده شاهد برخی مشکلات در مسیر اجرایی شدن این طرح باشیم.

وات 1

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

حمید شنبه , ۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۵

مسکن ملی شهر صدرا تا اخر عمر تمام نمیشه .فقط ثبت نام میکنن .دیگه خبری از پروژه نیست. فقط حرف میزنن

متقاضی م م شنبه , ۵ تیر ۱۴۰۰ - ۵:۲۰

پیگیری و انتشار شما ب عنوان رسانه خیلی میتونه موثر باشه ما ک میریم میپرسیم جواب سربالا میدن ، با تشکر

اکرم نجفی شنبه , ۵ تیر ۱۴۰۰ - ۳:۰۷

سلام خدمت دوستان لطفاً رسیدگی کنید مسکن وام کمک کنید

آخرین اخبار