چاپ کد خبر: 6543
6 اردیبهشت 1398
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جهرم خواستار شد

لزوم برخورد شدید دستگاه قضا با متصرفان منابع طبیعی در جهرم

لزوم برخورد شدید دستگاه قضا با متصرفان منابع طبیعی در جهرم

به گزارش اول فارس، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جهرم در نامه‌ای خطاب به دادستان این شهرستان خواستار مبارزه جدی با متصرفان اراضی ملی و منابع طبیعی شد.

متن این نامه بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

وَإِذَا تَوَلَّىٰ سَعَىٰ فِی الْأَرْضِ لِیُفْسِدَ فِیهَا وَیُهْلِکَ الْحَرْثَ وَالنَّسْلَ ۗ وَاللَّهُ لَا یُحِبُّ الْفَسَادَ

و چون به حکومت رسد، در زمین به تکاپو مى افتد تا در آن تباهى کند و کشت و نسل بشر را به نابودى کشاند، و خداوند تباهى را دوست نمى دارد.«سوره بقره آیه ۲۰۵»

دادستان  شهرستان جهرم
متاسفانه اخیرا  منتشر شدن خبر  درخواست غیرقانونی و به دور از اخلاق و دیانت برخی از مسئولین شهرستان پیرامون جلوگیری از مطالبه و پیگیری اراضی تصرف شده در بخش سیمکان باعث خدشه وارد شدن بر آبروی شهرستان همیشه خوش نام و ولایتمدار جهرم و حتی استان شده است.

لذا بسیج دانشجویی به‌عنوان قشر جوان بیدار و انقلابی شهرستان براساس منویات حضرت امام خمینی(ره) و دغدغه اصلی مقام معظم رهبری مبنی بر مطالبه عدالت و نشاندن مفسدان و فاسدان اقتصادی،  سنگینی این وظیفه را در درجه اول بر روی دوش خود احساس می‌کند.

با توجه به این رسالت دینی، اعتقادی،  انقلابی، و ملی است که برخی از کارمندان مرتبط به دلیل  تاکید مسئولین بر عدم پیگیری پرونده‌های مربوط به تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی، مجبور به استعفا از منصب کاری خود شده‌اند.

لذا از جنابعالی به عنوان ناظر اجرای قوانین شرع و نظام انتظار می‌رود تا با تحقیق و بررسی تمامی پرونده‌های موجود در این زمینه بدون هیچ ملاحظه‌ای درباره جایگاه و مسئولیت‌های افراد  نتیجه را با دقت و سرعت عمل بیشتری اعلام فرمایید.

گفتنی‌ست بسیج دانشجویی تا روشن شدن کامل قضایا به‌صورت جدی خود را موظف به پیگیری مسائل می‌داند.

والعاقبه للمتقین.
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جهرم»

لازم به یادآوری است در روزهای اخیر درفضای مجازی پیامی در حال انتشار بوده که حاکی از استعفای فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان جهرم به سبب صحبت‌های رییس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور در سفر به یکی از بخش‌های جهرم مبنی بر جلوگیری از ادامه روند مبارزه با زمین‌خواری و تصرف اراضی ملی شده است.”منبع:فارس”

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار