چاپ کد خبر: 67212
21 شهریور 1400

لو رفتن کراش جدید الناز شاکردوست ، بازیگران محبوب سینما و سلبریتی ها

برترین ها: چند روز پیش الناز شاکردوست، بازیگر محبوب سینما، از کراش جدید خود رونمایی کرد. او با انتشار چندین استوری پی‌در‌پی از احمد مسعود، رهبر مبارزات ایالت پنج‌شیر، تنها ایالت سقوط نکرده‌ی افغانستان علیه طالبان، از شعر خواندن او تعریف کرد و کم‌کم از علاقه‌ی شدیدش به او صحبت کرد و در آخر هم پیگیر یافتن راهی برای رفتن به پنج‌شیر و ملاقات با عشقش شد!

   کراش 4

کراش 5                

کراش 6


هفته‌ی پیش سروش رفیعی، بازیکن تیم فوتبال سپاهان، ویدیویی از سونوگرافی و همچنین جشن تعیین جنسیت فرزندش که هنوز متولد نشده است، به اشتراک گذاشت و کلی هم تبریک و شادباش دریافت کرد، اما خبر نداشت که قرار است به سوژه تبدیل شود. گویا چند وقت پیش روزنامه خراسان به انتشار این کلیپ جنجالی واکنش نشان داده بود و به زوج‌هایی که در انتظار تولد فرزند جدید هستند، توصیه کرد که نباید برای چیزی که در آن نقشی ندارند، جشن بگیرند و این کارها همه چشم و هم‌چشمی است و جنینی که قبل از تولد برایش جشن گرفته می‌شود در واقع وسیله‌ای است برای ابراز هیجانات والدینشان! در آخر هم پیشنهاد کرد که والدین باید فقط شکر‌گزار باشند که خدا نعمتی مثل فرزند را به آن‌ها اعطا کرده است.

نظر شما چیست؟ برگزاری جشن و ایجاد شادی به این مناسبت را چگونه می‌بینید؟

کراش 7


افسوس هفته…

مهران رنجبر، کارگردان و نویسنده و بازیگر که با بازی در سریال آوای باران بیشتر شناخته شد، با انتشار این پست، خبر از درگذشت مادرش داد. چقدر این تصویر سخت و دردناک است! سختی لحظه‌ی به خاک سپردن عزیز از یک طرف و اینکه با این آداب و رسوم و لباس‌های خاص این صحنه را شاهد باشی از طرف دیگر، بسیار آزاردهنده است! ای کاش هرچه زودتر از شر این بیماری خلاص شویم.

مهران جان روح مادرت شاد.

کراش 8


تولدت مبارک هفته…

نسیم ادبی این عکس را به مناسبت تولدش به اشتراک گذاشت و اطلاع داد که بار دیگر زنی در وجودش متولد شده است.

کراش 9

ادموند بزیک، پیشکسوت فوتبال ایران که این روزها در رئالیتی شوی شب‌های مافیا هم حضور دارد، این عکس را در کنار دخترش منتشر کرد و تولدش را تبریک گفت.

کراش 10

هومن حاجی‌عبداللهی هم با انتشار این استوری، تولد آبجی فهیمه‌اش را تبریک گفت.

کراش 11


من چقدر جذابم هفته…

سلفی خاطره حاتمی در بدترین حالتش که اتفاقا بهترین حالتش هم هست.

کراش 12

عکسی از نیمرخ آزاده صمدی در حال تفکر.

کراش 13

گویا بهمن هاشمی؛

۱. گوشی جدید خریده
۲. از عینک جدیدش بسیار خوشش آمده
۳. سلفی گرفتن در آینه را به تازگی یاد گرفته

کراش 14

عکسی که هدی زین‌العابدین از خودش در فوتوکال فستیوال ونیز به اشتراک گذاشت. این بازیگر به همراه عوامل فیلم سینمایی زالاوا در این فستیوال حضور پیدا کرده بود.

اینقدر گوشواره‌های سلبریتی‌های خارجی را مسخره کردیم که ورژن وطنی‌اش را هم دیدیم. با وزنی که این گوشواره‌ها دارند، کمی نگران سلامت گوش‌های این عزیزان هستیم.

کراش 15

این هم از عکس جدید بهاره رهنما بعد از یافتن میکاپ آرتیست جدیدش!

کراش 16

مریم مومن خیلی دلش می‌خواست که یک عکس کامل از چهره‌ی آراسته‌ی خود بدون ماسک بگیرد و برای انتشار آن مجبور شد این جمله را برای توجیه بنویسد.

کراش 17

رحمان و رحیم سریال پایتخت، این استوری و تعدادی استوری دیگر را در صفحه‌شان منتشر کردند و از تفاوت‌های ظاهریشان به طرفداران گفتند تا همه، آن‌ها را به خوبی شناخته و از هم تشخیص دهند.

کراش 18


ما چقدر خوشبخیتم هفته…

مارال فرجاد این عکس از خواهرش مونا فرجاد را با استایل عروس‌طوری به اشتراک گذاشت و نوشت: « مونای زیبای من در عروس عصر عیسا»

تعداد زیادی کامنت تبریک ازدواج با آرزوی خوشبختی زیر این عکس گذاشته شد اما به نظر می‌رسد اشتباهی رخ داده و این عکس فقط یک گریم است. البته شاید هم واقعا مونا فرجاد عروس شده باشد! حالا باید منتظر بمانیم تا عکس‌العمل این دو خواهر به کامنت‌ها را ببینیم.

کراش 19

با دیدن این پست و کپشن الهه حصاری، امیدواریم در هفته‌های آینده، مکمل ایشان را هم ببینیم! بازی الهه حصاری در زخم کاری را چطور دیدید؟

کراش 20


یادش بخیر هفته…

با این که سوال بسیار آسانی است و پاسخش مثل روز روشن است ولی باز هم می‌پرسیم؛ این عکس متعلق به جوانی کدام بازیگر است؟

کراش 21

این عکس هم عکس کودکی یکی از سلبریتی‌هایی است که هفته‌ی پیش تولدش بود و این هفته با انتشار این عکس تقریبا نامربوط، از کسانی که به او تبریک گفته بودند، تشکر کرد.

او کیست؟

کراش 22

محسن افشانی هم مثلا خواسته با این عکس خاطرات سفرهای زیارتی و خانوادگی قدیمی را زنده کند!

کراش 23


سخن حکیمانه هفته…

متاسفانه اطرافمان از این آدم‌های فراموشکار کم نیست.

شما خودتان را آزرده‌خاطر نکنید آقای فرزین!

کراش 24


رفیقانه‌طوری هفته…

عکسی پر هیجان از مالک و سمیرای سریال پرطرفدار زخم کاری که رعنا آزادی‌ور منتشر کرد.

قسمت آخر این سریال دیروز پخش شد و محمدحسین مهدویان در پاسخ به این سوال که آیا قرار است فصل دوم این سریال را هم بسازد یا نه گفت:« احتمال دارد ولی مگر کسی هم زنده مانده که بخواهد در داستان باشد؟!»

کراش 25

مینا وحید عکسی مربوط به سریال افرا ساخته‌ی بهرنگ توفیقی که این روزها از شبکه یک سیما در حال پخش است را در کنار روزبه حصاری به اشتراک گذاشت.

کراش 26

کامبیز دیرباز این عکس قدیمی را در کنار حسین سلیمانی و عباس جمشیدی‌فر، با اشاره به مسابقه‌ی مافیا، استوری کرد.

نظر شما درباره‌ی کامبیز دیرباز به عنوان گرداننده چیست؟ او برای این کار مناسبت‌تر است یا محمدرضا علیمردانی؟

کراش 1


کوچولوهای هفته

پارمیدا خانم، دختر آرزو افشار هم ۸ساله شد. خدا همه‌ی فرزندان را برای مادران و پدرانشان حفظ کند.

کراش 2

پناه خانم و نبات خانم استخری، دختران شیرینِ شاهرخ استخری در حال ماشین برقی سواری

شاهرخ استخری با انتشار این عکس، خاطرات شهربازی رفتن‌های دسته‌جمعی با پیکان عمو و صف ایستادن‌ها برای سوار شدن وسایل بازی و خوردن نان باگت و کالباس را یادآوری کرد.

واقعا چه روزهای خوبی بود، یادش بخیر…

کراش 3

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار