چاپ کد خبر: 41654
10 دی 1399

لیست خودروهای مشمول فرمول قیمت‌گذاری جدید

فرمول قیمت‌گذاری ۱۸ خودرو تغییر کرد + لیست خودروهای مشمول

رئیس شورای رقابت اعلام کرد طی بررسی‌های صورت گرفته، فرمول قیمت گذاری برای بخشی از خودروها تغییر کرده است و بر اساس متوسط قیمت بازار، قیمت گذاری انجام می‌شود.

به گزارش اول فارس ، رضا شیوا با اشاره به اینکه از مهرماه مرکز ملی رقابت بررسی مجددی در مورد فرمول قیمت‌گذاری خودرو انجام داد، گفت که طی تصمیمات اخذ شده قرار نیست آزادسازی صورت بگیرد و فقط خودروها تقسیم‌بندی شده است، بر این اساس قیمت بخشی از خودروهای پرتیراژ و به گونه‌ای که برای عامه مردم به صرفه هستند، بر اساس فرمول قبلی محاسبه می‌شود.

او گفت: در مورد بخشی از خودروها فرمول جدید پیش‌بینی شده است که طی آن دیگر تورم بخشی که در فرمول قبلی سهیم بود در فرمول جدید قرار نگرفته و قیمت به نوعی بر اساس متوسط قیمت بازار محاسبه خواهد شد.

رئیس شورای رقابت تاکید کرد که نکته اصلی در فرمول جدید این است که طی توافق صورت گرفته قرار است خودروسازها ظرفیت تولید را تا ۵۰ درصد افزایش دهند و این می‌تواند هزینه تولید را کاهش دهد.

وی خودروهای مشمول قیمت گذاری جدید را نیز اعلام کرد و گفت که پژو پارس اتوماتیک، پژو ۲۰۶ اتو ماتیک، ۲۰۷ پانوراما، سمند سون پلاس، رانا پلاس، رانا پلاس توربو، هایما توربو s5 دستی، هایما توربو s7 اتوماتیک، k131، ساینا s، کوئیک ، شاهین، آریا برلیانس، چانگان و زوته مشمول فرمول جدید می‌شود.

شیوا با اشاره به پیش فروش‌های قبلی گفت: پیش فروش‌هایی که تا روز (۹ دی) یعنی زمان اعلام تغییر قیمت فرمول انجام شده بر اساس فرمول قبلی محاسبه خواهد شد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس پنجشنبه , ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۳

یعنی بازم گراانتر میشه؟ شگفتا، الان دولار که دیگه تقریبا ثابته دیگه چرا؟ ما دیگه بیخیال خودرو شدیم دوچرخه قیمت چنده.

ناشناس پنجشنبه , ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶

یه ماشین کوییک برامون ۱۳۰ میلیون دراومده، هنوزم بهمون ندادن واقعا متاسفم، همشم قرض کردیم ???

ایرانی پنجشنبه , ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸

چه مسخره با یک ماژیک و تابلوی وایت برد میخوان واسه صنعت خودرو نسخه بپیچند

جوادی پنجشنبه , ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳

همه دنیا وام خودرو بااسانترین وارزانترین روش به مردمش انجام می دهد ایران شده جزیره ادم خوارها

جوادی پنجشنبه , ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰

تسهیلات

Hg پنجشنبه , ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳

یک سفره ایی پهنه بلاخره باید همه دوستان ی نونی بخورن

آخرین اخبار