چاپ کد خبر: 72363
30 دی 1400

ماجرای آتش‌سوزی شب گذشته در خیابان قدوسی شیراز چه بود؟

در آتش‌سوزی باشگاه بدن سازی خیابان قدوسی شیراز ۴ نفر نجات یافتند.

آتش نشانی شیراز 1 1  

به گزارش اول فارس،رییس سازمان آتش نشانی شیراز با بیان اینکه چهار نفر از کارکنان باشگاه در طبقه منفی دو ساختمان گرفتار شده بودند گفت: آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش و تخلیه دود، محبوسین را به سلامت به فضای بیرون انتقال دادند.

محمد هادی قانع گفت: ساعت ۱:۴۰ دقیقه بامداد امروز یک مورد آتش سوزی در طبقه منفی دو یک ساختمان چهار طبقه با کاربری باشگاه بدنسازی در خیابان قدوسی غربی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اطلاع داده شد که بلافاصله چهار ایستگاه آتش نشانی متشکل از دو گروه حریق و دو گروه نجات به محل اعزام شدند.
وی ادامه داد: محل حادثه یک ساختمان چهار طبقه تجاری – اداری بود که دو طبقه منفی نیز داشت و آتش سوزی از فضای داخلی باشگاه بدن سازی به وسعت ۶۰۰ مترمربع در طبقه منفی دو آغاز و دود غلیظی محل را فرا گرفته و چهار نفر از کارکنان باشگاه در فضای داخلی گرفتار شده بودند.

آتش نشانی شیراز 3 1

آتش نشانی شیراز 2 1

رییس سازمان آتش نشانی شیراز با اشاره به حبس نفرات در ساختمان و حساسیت عدم سرایت شعله‌های آتش به طبقات دیگر ساختمان اضافه کرد: بلافاصله آتش نشانان و نجاتگران، با تقسیم به دو گروه امداد و نجات و اطفا حریق، همزمان نسبت به نجات افراد و اطفاء حریق اقدام کرده و خوشبختانه موفق به نجات چهار مرد از میان شعله‌های آتش و مهار این آتش سوزی شدند.
قانع گفت: خوشبختانه با سرعت عمل آتش نشانان به این افراد آسیبی نرسید و علت اولیه آتش‌سوزی در دست بررسی است. نیرو‌های امدادی پس از تهویه کامل محیط آتش سوزی و تخلیه دود ناشی از این حریق از طبقات به ماموریت خود پایان داده و به ایستگاه خویش مراجعت کردند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار