چاپ کد خبر: 34629
9 شهریور 1399

۹مصدوم در آتش سوزی یک مجتمع مسکونی در فاز یک شهر صدرا

13 6

اخبار حوادث استان فارس| به گزارش اول فارس ، مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان فارس اظهار کرد:شب گذشته با اعلام آتش سوزی در طبقه چهارم مجتمع مسکونی آسمان البرز در فاز یک شهر صدرا واقع در بلوار البرز، نیرو‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

او با بیان اینکه این آتش سوزی ۱۰ مصدوم برجای گذاشت، ادامه داد: ۹ نفر از مصدومان با اقدامات اولیه به صورت سرپایی در محل مداوا شدند و یک نفر از مصدومان برای انتقال به بیمارستان با نیرو‌های اورژانس همکاری نکرد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان فارس تصریح کرد: برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه ۲ دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد.

بر اساس همین گزارش  قانع مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیرازنیز با تایید این خبر  اظهار کرد: درخصوص آتش سوزی ساختمان مسکونی ۶ طبقه‌ای که در بلوار البرز قرار گرفته بود، در ساعت ۱۹ و ۴۴ دقیقه بعد از ظهر امروز، به مرکز ۱۲۵ آتش نشانی شیراز از سوی سازمان آتش نشانی شهر صدرا اعلام کمک شد.

او با بیان اینکه دو ایستگاه ۸ و ۴ به محل آتش سوزی اعزام شدند، افزود: حریق در طبقه چهارم ساختمان به وقوع پیوسته بود که به علت آتش سوزی یک اتاقک، تجمع شدید دود وجود داشت.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز تصریح کرد: این حادثه موجب گیرافتادن تعدادی از ساکنان در طبقه ۵ و ۶ ساختمان شد که آتش نشانان با سرعت عمل محبوس شدگان را نجات داده و به پایین و خارج از ساختمان انتقال دادند.

با اشاره به این که شعله‌های آتش درحال سرایت به دیگر قسمت‌های این ساختمان بود، افزود: آتش نشانان به سرعت وارد ساختمان شده و طی عملیاتی با استفاده از یک رشته لوله آبدهی، از سرایت آتش به اطراف ممانعت به عمل آوردند.

او ادامه داد: همچنین آتش نشانان نسبت به تخلیه دود اقدام کردند و آتش سوزی در ساعت ۲۱ و ۱۳ دقیقه به طور کامل مهار شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز با بیان اینکه علت وقوع این آتش سوزی از سوی کارشناسان آتش نشانی منطقه در دست بررسی است، اضافه کرد: تیم عملیاتی بعد از اطمینان از ایمنی کامل، محل حادثه را به عوامل نیروی انتظامی و آتش نشانی شهر صدرا تحویل دادند.

شهر صدرا در فاصله ۱۸ کیلومتری شمال غربی شیراز واقع شده است.

 11 8 12 8  14 5 15 3

عضو کانال واتساپ اول فارس شوید

%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار