چاپ کد خبر: 14060
5 مهر 1398

ماجرای انتشار فیلم غیر اخلاقی منتسب به نماینده مجلس نهم

احمدعلی مقیمی نماینده دوره هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی ایران و همچنین قائم مقام روزنامه جام جم و مدیر سابق بنیاد مستضعفان و جانبازان شهرستانهای استان تهران است. می‌باشد.

مقیمی

به گزارش اول فارس ، به دنبال انتشار یک فیلم در شبکه اجتماعی که برخی آنرا منتسب به احمدعلی مقیمی،  نماینده دوره هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی کرده بودند وی  ضمن دروغ و جعلی خواندن فیلم منتشر شده گفت: افرادی که این فیلم را ساخته اند توسط نیروهای امنیتی دستگیر شده اند و اکنون در بازداشت به سر می برند.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که انگیزه و هدف این افراد از انجام این کار چه بوده است هم توضیح داد: این افراد از چندی قبل با تماس های مکرر از بنده خواستند تا اسنادی را برایشان تهیه کنم و به نوعی برای آنها جاسوسی کنم که وقتی با پاسخ منفی بنده روبرو شدند با تهدید و ارعاب سعی کردند مرا در دام بیاندازند که این اتفاق نیفتاد و بحمدالله توسط نیروهای امنیتی هم بازداشت شدند.

گفتنی است ظهر امروز فردی به نام سید مصطفی میرشفیعی در صفحه فیس بوکش با انتشار این فیلم نوشت که اگر برخی از اعضای خانواده او آزاد نشوند دست به افشاگری های دیگری هم خواهد زد.

حمدعلی مقیمی نماینده دوره هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی مردم بهشهر و عضو کمیسیون عمران مجلس است.
سمت‌های پیشین وی  قائم مقام روزنامه جام جم، مشاور اجرایی سازمان صدا وسیما، مدیر نمایندگی اداری مالی و پشتیبانی مراکز استان‌های صدا و سیمای کشور، مدیر کل بنیاد مستضعفان و جانبازان استان تهران است.
گفتنی ست مدرک تحصیلی وی دکترای حقوق ذکر شده است اما همواره در رابطه با مدرک تحصیلی ایشان شبهه‌های زیادی وجود داشته است و مقیمی از ارائه مدارک تحصیلی و دفاع از آن سر باز زده است.
سوابق احمد علی مقیمی نماینده بهشهر:
عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی
قائم مقام روزنامه جام جم
مدیر بنیاد مستضعفان و جانبازان شهرستان‌های استان تهران
مشاور اجرایی سازمان صدا وسیما در معاونت‌های اداری مالی و امور استان‌ها و مجلس
مدیر نمایندگی اداری مالی و پشتیبانی مراکز استان‌های صدا و سیمای کشور
نماینده صدا و سیما در امور ایثارگران در دولت
بازرس سازمان بهزیستی در شرکت‌های تابعه
قائم مقام بنیاد مستضعفان و جانبازان استان تهران
نماینده هیئت عالی نظارت مجلس در فرهنگ عمومی استان مازندران
نایب رئیس پارلمان دوستی کشور‌های بوسنی هرزگوین-السالوادور و اتریش
عضو کمیسیون عمران
اولین دبیر مجمع نمایندگان مازندران (دوره هشتم)
معاونت بازرسی مناطق نیروی دریایی سپاه
فرماندهی مرکز آموزشی ثامن الائمه سپاه

به دنبال انتشار فیلم غیراخلاقی منتسب به احمدعلی مقیمی، نماینده دوره هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی در فضای مجازی، یک مقام امنیتی توضیحاتی در این باره ارائه داد.

این مقام آگاه امنیتی گفت: متهم فراری مصطفی میرشفیعی که به اتهام جاسوسی به اعدام محکوم و قبل از اجرای حکم به صورت غیر قانونی از کشور گریخته است با هدایت سرویس‌های اطلاعاتی دشمن و با اجیر کردن افراد مرتبط در داخل کشور با پوشش‌های مختلف با برخی افراد دارای سوابق مدیریتی ارتباط پیدا کرده و پس از تهیه فیلم از روابط شخصی آن‌ها طی تماسی از خارج از کشور درخواست اطلاعات محرمانه و پول نقد می‌نماید که با مقاومت آقای احمدعلی مقیمی مبادرت به انتشار مستندات در فضای عمومی کرده است.

این مقام آگاه افزود: قربانیان با خانمی که مامور این ارتباط شده است به صورت شرعی و قانونی عقد موقت داشته لیکن از اهداف شوم دشمن اطلاعی نداشته و مبتلا گردیده‌اند. کلیه اعضای داخل این شبکه دستگیر شده و در مرحله تحقیقات قضایی هستند.

این مقام امنیتی در پایان ضمن هشدار درباره نقشه‌های شوم دشمنان تاکید کرد: توصیه می‌شود افراد در ارتباطات شخصی مراقب اقدامات سوء دشمن باشند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار