چاپ کد خبر: 41667
10 دی 1399

ماجرای بازداشت یک دامدار غریبه در پاسارگاد فارس

دامدار پاسارگاد

 به گزارش گروه اجتماعی اول فارس ، حسن خسروانیان رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان پاسارگاد، بیان کرد: با توجه به سوابق قبلی در مورد ورود دامداران غریبه و غیربومی از سایر استان‌ها، برنامه پیشگیری و اخراج دامداران در دستور کار این اداره قرار گرفت.

او، تصریح کرد:  به دنبال اخطار قانونی به دامداران غریبه و غیربومی در خصوص وارد نشدن به مراتع ییلاقی حوزه شهرستان پاسارگاد که امسال اطلاع رسانی جامعی در این مورد انجام شد یک نفر دامدار که وارد محدوده مراتع پاسارگاد شده بود، پس از تشکیل پرونده تخلف برای او، به مراجع قضایی تحویل داده شد.

خسروانیان، ادامه داد: از آن جایی که فرد متخلف در مراتع بلاغی حوزه شهرستان پاسارگاد اطراق کرده بود و در مراجع قضایی و پاسگاه انتظامی بخش پاسارگاد حاضر نشد، ماموران یگان حفاظت این اداره با معیت نیروی انتظامی، به منطقه اعزام و برابر دستور مقام قضایی ، فرد متخلف را دستگیر کردند و تحویل مراجع قضایی دادند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان پاسارگاد، از دامداران، گردشگران و طبیعت دوستان شهرستان پاسارگاد درخواست کرد هرگونه حضور احتمالی دامدار غیربومی و تخلفات عرصه‌های منابع طبیعی را به شماره تلفن ۱۵۰۴ امداد جنگل اطلاع دهند.

شهرستان پاسارگاد به مرکزیت سعادت شهر در فاصله ۱۱۰ کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار