چاپ کد خبر: 36977
3 آبان 1399

ماجرای تعطیلی شعبه مرکزی بانک ملی فسا بدلیل ابتلای کارکنان به کرونا

کرونا شعبه مرکزی بانک ملی را در فسا تعطیل کرد

معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه شهرستان فسا گفت:  ابتلای کارکنان بانک ملی شعبه مرکزی شهرستان فسا به بیماری کووید ۱۹ منجر به تعطیلی آن شد.

به گزارش اول فارس ، حسین آرگیو با اعلام این خبر اظهار داشت :به علت ابتلای بیش از ۱۲ نفر از کارکنان بانک ملی شعبه مرکزی شهرستان فسا به بیماری کرونا، این بانک تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

وی ادامه داد:  هر چند این بانک به صورت رسمی تعطیل نشده، ولی خدمات دهی در آن به علت کمبود نیرو انجام نمی‌شود و برای ارائه خدمت به مردم با شیراز مکاتبه شده است تا برای تامین نیروی مورد نیاز سریعا اقدام شود.

آغار دورکاری یک سوم از کارکنان اداره ها و سازمان های دولتی شهرستان فسا

رشد چشمگیر اپیدمی کرونا و مرگ و میر ناشی از آن، رییس ستاد کرونای شهرستان فسا را بر آن داشت تا دستور العمل جدیدی را در این زمینه صادر کند.

گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان فسا، حسین آرگیو معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه این شهرستان فسا شنبه اعلام کرد:طبق این دستورالعمل  تعطیلی رستوران ها ، فست فود ها ، آرایشگاه های زنانه ، تالارها ، اماکن ورزشی ، مساجد ، آرامستان ها ، و عدم برگزاری مراسم جشن و عزا تداوم یابد.

به گفته فرماندار فسا، تعطیلی کامل مدارس به مدت یک هفته در این شهرستان، لزوم کاهش تردد و خیابان گردی و بازار گردی در  شهر  و اجتناب از تجمع در معابر عمومی و سایر مکان ها از دیگر دستورهای صادره است.

وی اضافه کرد:اعضای ستاد کرونا موظف به اقدامات سختگیرانه و برخورد قاطع و قانونی با افرادی هستند که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار