چاپ کد خبر: 30517
1 تیر 1399

ماجرای دزدی بزرگ از انبار یکی از ادارات دولتی استان فارس

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس از دستگیری ۴ کارمند متخلف یکی از ادارات دولتی که تعداد ۶۳۸ هزار دستکش سرقت کرده بودند، خبر داد.

دزد حرفه‌ای از شگردهای سرقت می‌گوید!

به گزارش اول فارس ، سرهنگ کاووس محمدی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس با اشاره به دستگیری کارمندان سارق یکی از ادارات دولتی، در این باره اظهار کرد: در پی ارجاع یک فقره پرونده به پلیس آگاهی استان فارس مبنی بر سرقت ۶۳۸ هزار جفت دستکش طبی از انبار یکی از ادارات دولتی در شیراز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان فارس با اقدامات فنی و تخصصی و بررسی دوربین‌های مداربسته و تحقیقات میدانی، مطلع شدند که دستکش‌های سرقت شده بوسیله ۴ نفر از کارمندان آن اداره از انبار خارج شده است.

سرهنگ محمدی با اشاره به اینکه کارآگاهان موفق شدند پس از هماهنگی با مقام قضائی هر ۴ نفر کارمند متخلف را شناسایی و دستگیر کنند، تصریح کرد: متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل دادسرا شدند.

معاون اجتماعی پلیس فارس با بیان اینکه کارشناسان ارزش دستکش‌های سرقت شده از انبار را یک میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، به مالکان انبار‌ها و اماکن خصوصی هشدار داد از اعتماد بی جا به افراد ناشناس و غریبه خودداری کنند و هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند. 

به کانال اول فارس در واتساپ بپیوندید

%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار