چاپ کد خبر: 40454
26 آذر 1399

ماجرای سفر نمایندگان به قطر برای تماشای بازی پرسپولیس

 فروردین
به گزارش اول فارس ،رئیس فراکسیون ورزش مجلس، حضور نمایندگان در قطر برای همراهی تیم پرسپولیس را تکذیب و تأکید کرد: قلب یک ایران همراه تیم است.
محمدمهدی فروردین با اعلام این خبر گفت :درباره شایعه سفر تعدادی از نمایندگان به قطر برای همراهی تیم پرسپولیس در فینال آسیا ضمن رد این شایعه, گفت: حتی یک نماینده مجلس هم به قطر سفر نکرده است.

نماینده مردم فیروزآباد، قیر و کارزین و فراشبند در مجلس شورای اسلامی ضمن آروزی موفقیت برای نماینده کشورمان در فینال آسیا، افزود: برای مردم ایران، مهم‌ترین مسئله تلاش ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی که امروز شاهد حضور پرسپولیس  است و فاغ از هر نتیجه‌ای, مردم به خاطر دستاورد حاصل شده, قدرشناس این تلاش ورزشکاران خواهند بود.

پرسپولیس

فروردین با بیان اینکه پرسپولیس از کادر فنی بزرگی و باتجربه‌ای بهره مند است که میادین بزرگی را به خود دیده‌اند، اضافه کرد:  این مربیان نظیر آقایان یحیی گل محمدی، کریم باقری و افشین پیروانی و بازیکنان با تجربه‌ای همچون سیدجلال حسینی  میادین بین المللی بزرگی به خود دیده‌اند و شگفتی آفریده‌اند؛ ایمان داریم، بازیکنان پرسپولیس با تمام وجود و با تمرکز بالا برای سربلندی ایران اسلامی به میدان خواهند رفت و انشاالله بتوانیم با تقدیم یک قهرمانی به ملت بزرگ ایران, نشاط اجتماعی در این وضعیت کرونایی به جامعه هدیه شود.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس درباره آخرین وضعیت تیم پرسپولیس نیز گفت: طی ارتباطی که با اردوی تیم برقرار شد، در حال حاضر وضعیت تیم به لحاظ روحی و روانی، جسمانی و همچنین تکنیکی و تاکتیکی  بسیار خوب و مساعد بوده است و به لحاظ امکانات اردویی نیز همه چیز مهیا است. مردم نیز بسیار خوشبین هستند و امیدواریم دعای خیر مردم محقق شود.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس چهارشنبه , ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱

به فکر شکم مردم باشید گرسنگی تورم گرانی بیکاری بیداد می کند

آخرین اخبار