چاپ کد خبر: 53208
18 اردیبهشت 1400

نجات معجزه آسای زن جوان پس از سقوط در چاه ۲۵ متری در شهر صدرا

به گزارش گروه حوادث اول فارس،  عملیات سقوط یک خانم ۴۰ ساله به چاهی با عمق ۲۵متر با تلاش آتش‌نشانان شهر صدرا و شیراز بدون آسیب‌دیدگی جدی وی انجام شد.

محمد هادی قانع رییس سازمان آتش‌نشانی شیراز، در خصوص این حادثه عنوان کرد: با اعلام خبر سقوط خانم ۴۰ ساله به عمق ۲۵ متری چاه توسط آتش نشانان صدرا و درخواست کمک از تیم چاه نورد سازمان آتش‌نشانی شیراز ساعت ۱۱:۲۱ امروز به سرعت آتش‌نشانان ایستگاه ۲۲ آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: خانمی ۴۰ ساله از خانواده عشایری که در حوالی خیابان سرو شهرک صدرا ساکن شده بودند به دلیل عدم اطلاع از چاه ۲۵ متری موجود در محیط اطراف به عمق این چاه سقوط کرده بود.

وی خاطرنشان کرد: این چاه خشک و ظاهراً بدون حفاظ و سرپوش مناسب بوده و خانم جوان حین عبور از محدوده آن به دلیل بی‌احتیاطی به عمق چاه سقوط کرده و در انتهای آن گرفتار شده بود.

قانع عنوان کرد: تیم تخصصی چاه نورد آتش‌نشانان شیراز با همکاری آتش نشانان صدرا به سرعت با حضور در محل حادثه عملیات خود را آغاز کرده و فرد نجات‌گر آتش‌نشان با تجهیزات کامل وارد چاه شد.

رییس سازمان آتش‌نشانی شیراز تصریح کرد: شاید همه گمان کنند که احتمال مرگ یک فرد پس از سقوط به اینچنینی چاهی بسیار بالا باشد اما به لطف خدا و تلاش آتش‌نشانان این فرد درحالیکه آسیب بسیار کمی دیده بود، از چاه خارج و تحویل عوامل اورژانس شد.

نجات زن در صدرا 1

نجات زن در صدرا 2
نجات زن در صدرا 3
براساس این گزارش، تیم عملیاتی پس از ایمنی کامل محل و نصب علائم هشدار دهنده در اطراف چاه به عملیات خود پایان دادند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

عماد شنبه , ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲

چاه ۲۵ متری بدون حفاظ بوده

آخرین اخبار