چاپ کد خبر: 37148
7 آبان 1399

ماجرای عجیب گمشدن دو دختر اهل شهرستان رستم در جمعه بازار یاسوج

ناپدیدشدنعجیب2دختردربازاریاسوج

دختران جوانی که روز دوم آبان ماه امسال در جمعه بازار یاسوج گم شده بودند پیدا شدند.

به گزارش اول فارس ” فائزه مختاری ” ۱۶ ساله و ” حدیث وزیری ” ۱۴ ساله که روز دوم آبان ماه امسال در جمعه بازار یاسوج به طرز نامعلومی گم شده بودند دیرزو پیدا شدند.

” محمد رحیمی ” شوهر خاله ” فانزه مختاری ” در گفت و گو با ایلنا از یاسوج اظهارداشت:  دختران گمشده پیدا شده و هم اکنون در مسیر بازگشت از اصفهان به سمت شهرستان رستم منطقه بابامیدان هستیم.

وی با بیان اینکه دلایل گمشدن این دختران برای خود ما هم نامعلوم است، خاطرنشان کرد: دختران گمشده توسط آگاهی ۱۱ تهران بزرگ به خانواده ها تحویل داده شدند.

رحیمی با تاکید براینکه این دختران اکنون در صحت و سلامت کامل بسر می برند، یادآورشد: دختران گمشده هیچگونه مشکلی با خانواده های خود نداشته اند.

پیشتر پرویز پرستویی در صفحه اینستاگرامی خود خبر گمشدن این دو دختر را داده بود.

 روز قبل پرویز پرستویی در صفحه اینستاگرام خود خبر از گم شدن دو دختر نوجوان یاسوجی در صفحه اینستاگرامش داد.این در حالی بود که خانواده هر دو دختر، برای پیدا کردن آنان، مبلغ ۵۰ میلیون تومان مژدگانی تعیین کردند.

این دو دو دختر روز دوم آبان در جمعه‌بازار یاسوج گم شدند.آنها با هم نسبت فامیلی دارند و دختردایی و دخترعمه هستند.آنها ساعت دو ظهر روز جمعه در حال خرید بودند که ناگهان ناپدید شدند.

ناپدید شدن عجیب 2 دختر در بازار یاسوج / پرویز پرستویی از مردم کمک خواست + عکس

عضو کانال اول فارس در واتساپ شوید

واتساپ

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

مهدی موسوی نژاد چهارشنبه , ۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵

امان از دست این نسل جدید
که جیگر خانواده ها رو خون کردن

آخرین اخبار