چاپ کد خبر: 27748
23 اردیبهشت 1399

ماجرای قتل زن ۳۰ ساله در قیروکارزین

فرمانده انتظامی قیروکارزین از شناسایی و دستگیری قاتل در کمتر از ۱۲ ساعت در این شهرستان خبر داد.

قتل

به گزارش اول فارس ، سرهنگ حمیدرضا صالحی‌فرد گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قتل زنی ۳۰ ساله با سلاح گرم در شهر “مبارک آباد”، بلافاصله ماموران به محل وقوع حادثه اعزام و بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: مأموران پس از بررسی صحنه و تحقیقات پلیسی دریافتند که قاتل با سلاح گرم همسر خود را به قتل رسانده و به سمت شهرستان خفر متواری شده است.

سرهنگ صالحی‌فرد بیان داشت: ماموران پس از شناسایی مخفیگاه متهم و هماهنگی با مقام قضائی و همکاری مأموران انتظامی شهرستان خفر قاتل را در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او با اشاره به اینکه قاتل در بازجویی اولیه علت و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی عنوان کرد، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قیروکارزین با اشاره به اینکه تحقیقات اولیه نشان از عدم کنترل خشم و عصبانیت لحظه‌ای داماد خانواده دارد، گفت: عامل اصلی بیشتر جرایم به ویژه قتل بی‌توجهی به اصول اخلاقی و عصبانیت لحظه‌ای است؛ لذا در درگیری‌ها کنترل رفتار‌های خشونت‌آمیز بسیار حائز اهمیت است.

عضوکانال واتساپ اول فارس شوید%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE 1

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار