چاپ کد خبر: 33060
4 مرداد 1399

ماجرای قتل پسر جوان توسط یک دختر جهرمی در لارستان

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس از دستگیری دختر ۲۰ ساله جهرمی که پسر جوانی را به داخل چاه انداخته و باعث مرگ او شده بود، خبر داد.

دستگیری قاتل زن جوان در شوش - مشرق نیوز

به گزارش اول فارس از شیراز ،سرهنگ کاووس محمدی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس با اشاره به دستگیری دختر ۲۰ ساله جهرمی که پسر جوانی را به داخل چاه انداخته و باعث مرگ او شده بود، در این باره اظهار کرد: هفته گذشته در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ جهرم، خبر گم شدن پسر جوانی به ماموران گزارش شد.

او ادامه داد: ماموران بلافاصله موضوع پیدا شدن فرد را در دستور کار قرار داده و با اقدامات فنی و تخصصی توانستند دختر ۲۰ ساله‌ ای که اهل یکی از روستا‌های شهرستان جهرم بود و در آخرین لحظات با فرد مورد نظر در ارتباط تلفنی بوده است را شناسایی و تحت نظر قرار دهند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس گفت: فرد دستگیرشده در مواجهه با اسناد و مدارک موجود اعتراف کرد و گفت: مدتی قبل با پسری جوان آشنا شدم و برای صحبت بر سر موضوعی با هم به اطراف شهرستان لارستان سفر کردیم.

او افزود: دختر جوان در تحقیقات فنی اقرار کرد بر اثر شدت اختلافات با یکدیگر درگیر شدیم و ناگهان به علت کنترل نکردن خشم، او را به درون چاهی که در کنارمان بود، انداختم.

سرهنگ محمدی اظهار کرد: محل وقوع جرم در منطقه جویم از توابع شهرستان لارستان بود و با اعلام گزارش این موضوع به نیروی انتظامی، ماموران بلافاصله به همراه سایر عوامل امدادی به محل مورد نظر اعزام و موفق به بیرون آوردن جسد پسر جوان از چاه شدند.

این مقام انتظامی گفت: جسد متوفی به پزشکی قانونی انتقال و پرونده به همراه متهمه تحویل مراجع قضایی شد.

عضوکانال اول فارس در واتساپ شوید

%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار