چاپ کد خبر: 39759
19 آذر 1399

ماجرای مرگ مشکوک دانشجوی جوان شیرازی در آلمان

حمید کاظمی دانشجوی ایرانی ساکن آۀمان

حمید کاظمی رودبالی، دانشجوی دوره دکترا، که بنا به ادعای خانواده‌ی او، به طرز مشکوکی در آلمان فوت کرده است، در شیراز تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش  گروه حوادث اول فارس ،جسد مرحوم حمید کاظمی رودبالی، جوان ۳۰ ساله ایرانی که در دوره دکترای رشته علوم اعصاب در دانشگاه اسنابروک کشور آلمان مشغول به تحصیل بود، با پیگیری خانواده و دوستانش، توسط پلیس در خانه‌اش کشف شده است.

کشف جسد این دانشمند جوان ایرانی که خانواده‌اش ساکن شهر جدید صدرا در شهرستان شیراز هستند، بعد از آن انجام شد که او به مدت ۲ روز تماس‌های خانواده را بی پاسخ گذاشت.

برادر حمید کاظمی در این خصوص به ایسنا گفت: صبح روزی که برادرم دیگر به تلفنش پاسخ ندهد، با خواهرم تلفنی گفت و گوی کوتاهی داشته و قرار بوده ساعتی بعد با یکدیگر مکالمه داشته باشند.

او با اشاره به طرح دعوی حقوقی از طریق سفارت آلمان در ایران برای مشخص شدن علت فوت برادرشان، اعلام کرد که جسد برادرشان کالبدشکافی شده اما هنوز نتیجه این اقدام اعلام نشده است.

برادر حمید کاظمی، یادآور شد که بعد از بی‌پاسخ ماندن تلفن‌هایشان، از طریق دوستان برادرش موضوع را به اطلاع پلیس آلمان رسانده و از آنان درخواست کمک کرده بودند که پلیس بعد از ورود به خانه، با جسد این جوان نخبه روبرو می‌شود.

به گفته برادرش، مرحوم کاظمی، از یک و نیم سال قبل برای ادامه تحصیل و تدریس به آلمان رفته و از جوانان نخبه ایرانی در رشته فیزیک و مشغول ادامه تحصیل در دوره دکترای علوم اعصاب بوده است.

%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

یاسر چهارشنبه , ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶

نفهمیدیم‌دلیلش چ بوده

آخرین اخبار