چاپ کد خبر: 79636
10 فروردین 1401

ماجرای مزاحمت و مرگ سرنشین خودرو ۲۰۶ در محور ” آباده- ایزدخواست “

فرمانده انتظامی آباده از دستگیری راننده یک دستگاه کامیون که به علت ایجاد مزاحمت در محور مواصلاتی این شهرستان منجر به فوت سرنشین خودرو سواری پژو ۲۰۶ شده بود، خبر داد.

به گزارش اول فارس ، سرهنگ سیدابوالفضل مسعودی گفت: ماموران انتظامی آباده و پلیس راه در پی اطلاع واصله مبنی بر مزاحمت راننده یک دستگاه کامیون جهت خودرو‌های عبوری در محور مواصلاتی “آباده- ایزدخواست”، بلافاصله جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

او گفت: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که تعدادی از رانندگان و سرنشینان خودرو‌های سواری که در طول مسیر برای آن‌ها از طریق راننده این کامیون مزاحمت ایجاد شده بوده است، در اطراف کامیون بوده اند و راننده از پیاده شدن خودداری می‌کرده که راننده خاطی در همین حین با حرکت دادن خودرو با یک نفر عابر پیاده (سرنشین خودرو پژو ۲۰۶) برخورد می‌نماید که وی به علت شدت جراحات وارده قبل از رسیدن اورژانس به محل حادثه، در محل فوت می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان آباده گفت: پس از وقوع این حادثه راننده کامیون از محل متواری می‌شود و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، کامیون توسط مأموران انتظامی متوقف و راننده دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضائی شد.

سرهنگ مسعودی گفت: پلیس همه توان و تجهیزات خود را بکار گرفته تا مسافران نوروزی هیچگونه مشکلی نداشته باشند و با کسانی که بخواهند با ایجاد مزاحمت، حرکات نمایشی و سرعت غیرمجاز نظم و امنیت شهروندان را به مخاطره بیندازند، برخورد قاطع و قانونی می‌شود.

وات 1 2

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار