چاپ کد خبر: 14602
12 مهر 1398

ماجرای مسمومیت ۱۵ دانش آموز دختر شیرازی در یک استخر‌

در پی مسمویت تعدادی از دانش آموزان در یکی از استخر‌های خصوصی شهر شیراز، پس از شکایت اولیاء وخانواده های افراد مصدوم ، پرونده قضایی در این خصوص  تشکیل و مسئولین استخر به دادسرای شیراز  فراخوانده می‌شوند.

به گزارش اول فارس ، معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در خصوص  این اتفاق  گفت: پس از دریافت خبر مسمویت ۱۵ دختر بچه ۶ تا ۱۰ ساله در حال آموزش شنا در یکی از استخر‌های شیراز بلافاصله در محل حاضر و با انتقال مصدومین به بیمارستان دستور تعطیلی استخر صادر شد.

استخر

جمشید فرهادی بیان داشت: بررسی اولیه حاکی از نقص در قسمت تأسیسات استخر بوده و ظاهراً کلر تزریق شده در آب استخر بیش از حد استاندارد بود است.

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس از پیگیری ادامه تحقیقات تا روشن شدن ابعاد حادثه خبر داد و بیان داشت: با اقدام اولیه مربیان و حضور به موقع نیرو‌های اورژانس خطر رفع شد و تعدادی از مصدومان در همان محل به صورت سرپایی درمان و ۱۰ نفر از دیگر از مصدومان به بیمارستان‌های شهید دستغیب و نمازی منتقل شدند که طبق آخرین خبر واصله ۹ نفر دیگر از مصدومان از بیمارستان ترخیص و تنها یک نفر در بیمارستان تحت درمان است.

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس، همچنین از صدور دستور تعطیلی استخر و اخذ شکایت اولیاء دانش آموزان خبر داد و افزود: مسئولین استخر برای ارائه توضیحات و روشن شدن ابعاد حادثه به دادسرا فراخوانده شده اند.

به گزارش اول فارس این حادثه روز پنج شنبه ۱۱ مهر در حوالی دروازه قرآن شهر شیراز روی داد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار