چاپ کد خبر: 43656
6 بهمن 1399

ماجرای پرداخت وام کلان و کم بهره توسط یک زن در سایت دیوار

وامویژه

فرمانده انتظامی “داراب” از دستگیری فردی که در پوشش پرداخت وام کم بهره، مبلغ  ۵ میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود خبر داد.

به گزارش گروه حوادث اول فارس ،سرهنگ “علیرضا نوشاد” ددر این خصوص بیان کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی سودجو در سایت دیوار با ترفند فروش وام‌های کلان با بهره کم، اقدام به کلاهبرداری ۵ میلیارد ریالی از آنان کرده است که پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، این کلاهبردار که خانمی ۲۳ ساله بود را شناسایی وی را در مخفیگاهش در یکی از محلات داراب دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی “داراب” با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه به ۹ فقره کلاهبرداری به مبلغ ۵ میلیارد ریال از شاکیان اقرار کرد، گفت: وی پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

سرهنگ “نوشاد” با اشاره به اینکه پیشگیری از وقوع جرایم در فضای مجازی از اولویت‌های پلیس فتا است، به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک یا تهدید توسط مجرمان و اخاذان اینترنتی، وعدههای واهی و…. موضوع را در اولین فرصت به پلیس اطلاع دهند و به صورت مستمر برای مطالعه اخبار جرائم سایبری و مصونیت از شگردهای مجرمانه، به وب سایت www.cyberpolice.ir مراجعه کنند.

عضو گروه تلگرام اول فارس شوید

عضو گروه واتساپ اول فارس شوید

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار