چاپ کد خبر: 26678
5 اردیبهشت 1399

ماجرای پیدا شدن جسد کوهنورد شیرازی در ارتفاعات کلاردشت+ویدئو

جواد رحیمیان کوهنورد شیرازی در تاریخ چهارشنبه نهم بهمن ماه به همراه جواد اسمی دیگر کوهنورد شیرازی برای صعود به قله چهار هزارو ۸۵۰ متری به منطقه کلاردشت مازندران رفتند.

به گزارش اول فارس ، پس از صعود به قله، این دو کوهنورد از هم جدا شدند و جواد اسمی به کمپ بازگشت و به پایین انتقال داده شد اما از سرنوشت رحیمیان هیچ خبری نشد

 نهم بهمن ماه این دو کوهنورد از  مسیر گرده آلـمان ها حرکت کردند و پس از رسیدن به جان پناه منطقه  ” خرسان ” شب را تا صبح در آن منطقه سپری کردند و حوالی ساعت ۹ صبح  پنجشنبه دهم بهمن ماه  از هم جدا شدند که یکی از آن ها به مقصد رسید ولی از سرنوشت دیگری خبری نشد.

تا اینکه روز سوم اردیبهشت ۱۳۹۹ ، رئیس مجتمع فدراسیون شهرستان کلاردشت  اعلام کرد: پیکر بی‌جان جواد رحیمیان، کوهنورد اهل استان فارس که بهمن ماه سال گذشته در ارتفاعات علم‌کوه کلاردشت مفقود شده بود، در داخل رودخانه در منطقه‌‌ کل‌بزان در نزدیکی ونداربن ساعاتی پیش پیدا شده است.

مهرزاد فرضی افزود: این در حالی است که طی ماه‌های گذشته جستجو برای یافتن این کوهنورد در مناطق مرتفع‌تر ادامه داشت چراکه گمان نمی‌رفت او خود را تا این حد به نزدیکی مجتمع کوهستانی ونداربن رسانده باشد.

رئیس مجتمع فدراسیون شهرستان کلاردشت در پایان گفت: جسد این کوهنورد توسط دو کوهنورد اهل چالوس کشف شده است.ویدئوی زیر نحوه کشف جسد مرحوم جواد رحیمیان کوهنورد شیرازی را نشان میدهد.

برای نمایش کلیک کنید

پیدا شدن جسد کوهنورد شیرازی در کلاردشت

عضوکانال واتساپ اول فارس شوید

%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE 1

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار