چاپ کد خبر: 83012
17 اردیبهشت 1401

ماجرای کلاه برداری جدید امیر تتلو و تیغ زدن مردم و هوادارانش

میلاد نوری، فعال فضای مجازی و برنامه‌نویس، با انتشار یک رشته استوری مروری کرده بر شیوه‌های مختلفی که امیر تتلو از هوادارانش پول می‌گیرد.

کاماپرس نوشت:میلاد نوری که پیش از این به موضوع فعالیت امیرتتلو در سایت‌های شرط‌بندی اشاره کرده بود، این بار انگشت روی ترفند جدید این خواننده مبتذل گذاشته است. روایت نوری از ترفندهای تتلو به ترتیب زیر است:
– تتلو از طریق شبکه‌های اجتماعی با فحاشی به هوادارانش از آنها می‌خواهد که به او پول بدهند؛

– پس از اینکه مقداری پول جمع می‌کند به این بهانه که مبلغ مورد نظرش تامین نشده، به تبلیغ سایت‌های بت و شرط‌بندی می‌پردازد؛

– بعد از اینکه سایت‌های شرط‌بندی جیب هوادارانش را خالی کردند، با اعلام اینکه «پول خودم را هم خوردند» از زیر بار کلاه‌برداری‌ها و فیشینگ‌ها فرار می‌کند؛

– در گام بعد خودش با کمک دست‌اندرکاران سایت‌های شرط‌بندی قبلی، یک سایت شرط‌بندی جدید راه‌اندازی می‌کند و حالا دوباره از هوادارانش می‌خواد که برای بازی و شرط‌بندی به سایت خودش مراجعه کنند؛

– به نظر می‌رسه تتلو در این سایت جدید هم از سرشاخه‌های سایت‌های شرط‌بندی دوباره رودست می‌خوره و سر خودش و هوادارانش کلاه می‌رود.

امیر تتلو 2

تیغ زدن مردم به بهانه بحران آب در خوزستان

حالا میلاد نوری از یک ماجرای جدید پرده‌برداری کرده است. تتلو چندی پیش که بحران آب خوزستان خیلی بالا گرفته بود از هوادارانش درخواست کرد که به او پول بدهند تا برای خوزستانی‌ها آب بخرد. وقتی پول جمع شد، او طفره رفت و اعلام کرد می‌خواهد به جای خرید آب، برای حمایت از مردم خوزستان یک سری تی‌شرت با تصویر بچه‌های خوزستان چاپ کند و هرکدام را صد هزار تومان بفروشد.

میلاد نوری سئوال می‌کند که آیا کسی در دو کنسرت اخیر تتلو، اثری از این تی‌شرت‌های صدهزار تومانی دیده است؟

در ادامه ویدئوهای شخصی به نام سعید گنجی منتشر شده که در حال قدم زدن در یک پارک از تتلو دفاع می‌کند و او را عاشق و خدمتگزار مردم ایران معرفی می‌کند. او ادعا می‌کند پول‌هایی که جمع شده را به حساب یک خیریه واریز کرده‌اند. گنجی تاکید می‌کند نحوه هزینه‌کرد کمک‌های مردمی به خودشان مربوط است و کسی نباید پیگیری کند.

نوری در میان استوری‌های خود، مروری هم به حمله‌ها و دفاعیه‌های سطحی هواداران تتلو می‌کند. او در انتها به چند نکته اشاره می‌کند؛
– وقتی برای یک امر خیر از مردم پول جمع می‌شود باید گزارش کامل و شفافی از محل هزینه‌کرد ارایه شود.

– پروژه جدید ccn که در کنسرت اخیر تتلو معرفی شده، یک توکن اسکم و کلاه‌برداری جدید است و کاربران باید مواظب حساب‌های‌شان باشند.

– دریافت اطلاعات بانکی مردم در صفحه‌ای غیر از درگاه بانکی و فشینگ اطلاعات بانکی به بهانه پیش‌فروش آلبوم و آهنگ یکی از فعالیت‌های خلاف امیر تتلو و همکاران او است.

به نظر می‌رسد این موضوع طی روزهای آینده ادامه داشته باشد و هواداران تتلو و میلاد نوری در این مورد با هم چالش‌هایی داشته باشند.

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

پدر سایت یکشنبه , ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۴

چند تا سایت که با کلیک بیت و محتوای مزخرفو دروغ ، ویو میگیرن ؛ میدونی چرا لاک پشت بیشتر عمر میکنه ؟ چون سرش تو لاک خودشه ،..

مهدی یکشنبه , ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۹:۲۰

من موندم بعضی آ ب چیه این جوونور دل خوش کردن ..کسی ک حرف زدنش اینجوریه و رفتارش نمیتون الگوی خوبی برای بقیه باش ..هر چیزی ریشه میخواد ..اصالت میخواد .ک متاسفانه این بشر اینارو نداره

حامد یکشنبه , ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۳:۴۵

کاش اینقد که به حاشیه های امیر تتلو و سحر قریشی و…. سایرین میپردازین به کلاه بردارا از جمله … و سایرین که میلیارد بر میدارنو میرن فشار اقتصادیش هم باید روی ما مردم هست به اینا بپردازین

امیر شنبه , ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۲

صحبت اضافه نکن لطفا

آخرین اخبار