چاپ کد خبر: 57780
28 خرداد 1400

ماجرای کیک حاشیه ساز شعبه اخذ رأی در شهرک گلستان شیراز

168893325

حضور رأی اولی‌ها در شعبه اخذ رأی مستقر در شهرک گلستان در غرب شیراز همراه با یک کیک از حاشیه‌های جالب توجه انتخابات جمعه ۲۸ خردادماه در این کلانشهر بود.

به گزارش اول فارس ، جمعی از دختران رأی اولی جمعه با حضور منظم و هماهنگ خود در این شعبه اخذ رأی توجه‌ها را به خود جلب کردند.
آنها کیکی را در دست داشتند که بر روی آن شمع‌هایی به عدد ۲۸ بود، شمع‌هایی که به ۲۸ خرداد روز برپایی انتخابات اشاره داشت.
یکی از دختران شیرازی از جمع رأی اولی‌ها  گفت:‌ آمدیم تا شیرینی جشن بلوغ سیاسی خود را با دیگر همشهریان خود قسمت کنیم.

168893323
این جوان رأی اولی اظهار داشت:  حس بسیار خوبی است که برای نخستین بار در انتخابات شرکت می‌کنم.
وی افزود: من به خاطر پاسداری از خون شهدا، لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و گرامیداشت یاد سردار سلیمانی و پیشبرد اهداف انقلاب در پای صندوق‌های رأی حاضر شدم و همچنین اینکه سرنوشت خودم را خودم با رأی به نامزد اصلح رقم بزنم.
یکی دیگر از جوانان رأی اولی حاضر در شعبه اخذ رأی مستقر در شهرک گلستان شیراز گفت:  درست است که امروز در جامعه ما مشکلات اقتصادی و بیکاری هست اما وقتی پای غرور ملی به میان می‌آید،  دیگر پیر و جوان، زن و مرد بودن تفاوتی نمی‌کند و همگی باید به میدان بیاییم.
یکی دیگر از شرکت کنندگان رأی اولی در انتخابات ۲۸ خرداد شیراز گفت: مطالبه‌ام از نامزد پیروز در انتخابات ریاست جمهوری، توجه به همه قشرهای جامعه است، اعم از جوانان، سالمندان، افرادی که توانایی کار کردن ندارند و همچنین آنها که در جستجوی شغل مناسب برای خود بازمانده‌اند.

وات 1

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس جمعه , ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۷

آدمین جان چرا نظرات فیلتر می‌کنی

ناشناس جمعه , ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۶

مثل بقیه برو رای بده کیک چیه

آخرین اخبار