چاپ کد خبر: 63034
13 مرداد 1400

مارال فرجاد به استرالیا رفت+تصاویر

مارال فرجاد 1
به گزارش اول فارس، مارال فرجاد بازیگر سینما و تلویزیون متولد مرداد ماه ۱۳۶۱، در تهران و دختر جلیل فرجاد اسـت. پدر وی جلیل فرجاد و خواهرش مونا فرجاد نیز بازیگر می‌باشند.پدرش اصالتاً اهل شهرستان مرند هست .او تا کنون در کارهای زیادی حضور داشته اسـت.
خانواده فرجاد یک خانواده هنرمند و سینمایی هستند. علاوه بر جلیل فرجاد کـه پدرخانواده اسـت ودر واقع حضور او در سینما باعث شد تا سایر اعضای خانواده اش هم وارد این حرفه شوند

مارال و مونا دختران او هم در بازیگری فعال هستند. مارال فرجاد فارغ التحصیل رشته عکاسی اسـت. وی فعالیت سینمایی خودرا در مقام بازیگری از سال ۱۳۸۴ با فیلم شام عروسی آغاز کرد. او علاوه بر بازیگری بکار دوبله نیز می پردازد و از دو سالگی با بازی در مجموعه بهاران بـه همراه پدرش بازیگری را آغاز کرد.

مارال فرجاد این عکسها را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت :

مارال فرجاد
مارال فرجاد نوشت: در زمان حکومت مغول ها، پادشاه نذر کرده که اگر کشور خود را از حمله مغول ها نجات دهد، دخترش مارگارت را به کلیسای این جزیره بفرستد که طولی نکشید مغول ها را شکست دادند و این پادشاه نیز دختر ۱۱ ساله ی خود را به این جزیره فرستاد تا نذر خود را ادا کرده باشد. از آن زمان نیز اسم این جزیره را جزیره مارگارت بوداپست نامیدند.
مارال فرجاد1

Budapest, Hungary

مارال فرجاد3 e1628051288967

مارال فرجاد 21

Capture 27

بنظر میرسد مارال فرجاد این روزها در استرالیا باشد. او این عکس ها را از Vienna ارسال کرده است>

258

259

260

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار