چاپ کد خبر: 5002
6 اسفند 1397
مدیر روابط عمومی آبفا شیراز:

مایع دفع شده در خیابان زند شیراز محلولی از آب و فوم است

72198

انتظارمهدی مدیر روابط عمومی شرکت آبفا شیراز گفت: شرکت آبفا در حال حفر یک چاه در محوطه مجموعه استانداری فارس، واقع در خیابان زند است.

وی ادامه داد: برای حفر چاه قاعدتا آب و فوم همزمان با کار دستگاه حفار تزریق می شود تا ضمن خنک شدن مته حفاری، گل و لای حاصل از حفاری خارج شود.

انتظارمهدی با بیان اینکه مایع حاصله از این اقدام، محلولی شامل گل و لای، فوم و آب است، تصریح کرد: این مایع حتی برای آبیاری فضای سبز هم قابلیت کاربرد ندارد زیرا محتوی ماده شیمیایی تحت عنوان فوم است که نمی‌توان آن را در آبیاری هم استفاده کرد.

به گزارش اول فارس به نقل از ایسنا ، مدیر روابط عمومی شرکت آبفا شیراز خاطرنشان کرد که این عملیات برای حفر یک چاه آب در جریان است و پس از پایان حفاری و با مشخص شدن جواب آزمایش‌های رایج برای سلامت آب و اخذ تاییدیه‌های بهداشتی، امکان تزریق آن به سیستم آب شرب شهر شیراز فراهم خواهد شد.

انتظارمهدی یادآور شد که مایع حاصل از اجرای حفاری به سیستم جمع آوری آب‌های سطحی شیراز هدایت و از این طریق وارد سیستم فاضلاب شهری می‌شود.

 طی چند روز اخیر، شهروندان شاهد دفع مقادیر زیادی مایع در محدوده خیابان زند، جنب مجموعه استانداری فارس هستند و تصاویر و فیلم‌هایی از این واقعه در فضای مجازی منتشر شده است.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار