چاپ کد خبر: 42550
21 دی 1399

ماجرای جالب سرقت طلاهای صاحب خانه با تبانی خواهرزاده در جهرم

دستگیری 3

فرمانده انتظامی شهرستان “جهرم” از دستگیری ۲ سارق که اقدام به سرقت طلاجات به ارزش ۳ میلیارد ریال کرده بودند، خبر داد.

به گزارش گروه حوادث اول فارس ، سرهنگ “خسرو رزمجویی” با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت طلاجات از یک خانم در یک منزل مسکونی، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: شاکی در بازجویی اولیه اعلام کرد با خواهر زاده اش در منزل بوده که سارقان به صورت غافلگیرانه وارد منزل شده و علاوه بر سرقت طلاجات، خواهر زاده ام را نیز مورد ضرب و جرح قرار داده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم با بیان اینکه با توجه به نحوه ورود سارقان و اقدام به ضرب و جرح خواهر زاده شاکی احتمال تبانی با سارقان مورد بررسی قرار گرفت، افزود: با انجام بررسی های تخصصی و تحقیقات میدانی کارآگاهان پلیس آگاهی خواهر زاده شاکی احضار و در بارجویی های تکمیلی اعلام کرد با همدستی و تبانی دو نفر دیگر نقشه سرقت را طراحی و اقدام کرده اند.

سرهنگ رزمجویی با اشاره به کشف طلاجات مسروقه به ارزش ۳ میلیارد ریال و تحویل آن به مالباخته، گفت: هر دو متهم با تشکیل پرونده تحویل مقام قضائی شده و تلاش برای دستگیری سایر متهمان این پرونده ادامه دارد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس دوشنبه , ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۸

سلام، چه زمونه بدی شده به هیچکس نمیشه اعتماد کرد،البته اینجور دزدی در واقعه خودی هست که خبر داره،بی گدار به آب نمیزنه،باعث خجالت،

ناشناس دوشنبه , ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۴

سلام، هر کی هست از خودشان هست غریبه نیست،به هر حال کسی بوده که خبر از همه چیز داشته و برنامه ریزی کرده،چه ارزشی داره این کار،بجز آبرو ریزی برای خودشان،بالاخره قانون هست،با تشکر

ناشناس یکشنبه , ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۳

سلام غریبه ها چه میداندن چه توی خانه هر چه می کشیم از خودی

آخرین اخبار