چاپ کد خبر: 75432
1 اسفند 1400

محدودیت‌های کرونایی تمدید شد+جزئیات

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در رشته توئیتی مصوبات جلسه امروز ستاد را اعلام کرد.
به گزارش اول فارس به نقل از وبدا، دکتر «عباس شیراوژن» سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، تعطیلی مهد کودک‌ها در شهر‌های قرمز به مدت یک هفته دیگر و دورکاری مادران شاغل دارای فرزند زیر ۶ سال به مدت یک هفته دیگر را از جمله مصوبات امروز ستاد اعلام کرد.
دکتر شیراوژن همچنین تاکید مجدد بر تصمیم گیری ستاد کروتای استان‌ها در خصوص حضوری یا غیر حضوری بودن آموزش مدارس و دانشگاه‌های آن منطقه، بر اساس میزان شیوع بیماری در میان دانش آموزان و دانشجویان و نظارت بر رعایت جدی‌تر شیوه نامه‌های بهداشتی توسط اصناف و وسائل نقلیه عمومی به خصوص مترو و ایرلاین‌ها را از دیگر مصوبات امروز دانست.
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا ادامه داد: کنترل جدی تر اجتماعات بر اساس محدودیت‌های تصویب شده در گذشته (اجتماعات فرهنگی، اجتماعی و مذهبی در حد ۳۰ درصد ظرفیت فضا و جلسات اداری حداکثر ۳۰ نفره و هر دو به مدت حداکثر ۹۰ دقیقه) و تمدید یک هفته‌ای آن محدودیت‌ها، از جمله تصمیمات این ستاد بوده است.
وی در پایان گفت: همچنین در مورد کارکنان ادارات تاکید می‌شود که کارکنان گرامی باید واکسیناسیون را انجام دهند یا هر ۱۵ روز یکبار تست منفی PCR ارائه دهند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار