چاپ کد خبر: 22800
15 اسفند 1398

محدودیت فعالیت خدمات غیر اورژانسی دندانپزشکی در شیراز

دبیر شورای عالی دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از مردم خواست تا در این ایام مراجعه برای دریافت خدمات دندانپزشکی را محدود کنند.

به گزارش اول فارس ، شاهرخ قیصری دبیر شورای عالی دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز توصیه کرد: برای حفظ سلامتی مردم خدمات غیر اورژانسی دندان مانند ترمیم ساده و روکش و کار‌های زیبایی تا اطلاع بعدی در بخش‌های دولتی و خصوصی متوقف شود.

نتیجه تصویری برای دندانپزشکی

او اضافه کرد: در حال حاضر تمام مراکز بهداشتی درمانی و مراکز خدمات جامع خدمات سلامت فعال است و ارایه خدمات اورژانسی به مردم مانند باز کردن آبسه و درمان درد‌های غیرقابل تحمل، در این مراکز انجام می‌شود.

دبیر شورای عالی دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: دانشکده دندانپزشکی شیراز برای ارایه خدمات اورژانسی و ضروری در نوبت صبح فعال بوده و پذیرش ضروری بیماران بخش اطفال، عصب کشی و جراحی انجام می‌شود.

قیصری ادامه داد: بر اساس دستور رییس دانشگاه، وسایل حفاظتی و ضدعفونی کننده تهیه شده و در اختیار مراکز ارایه دهنده خدمات قرار داده شده است.

او اعلام کرد: مرکز دندانپزشکی قطب الدین در منطقه دروازه کازرون و مرکز خصوصی دکتر حکمت واقع در خیابان زرهی، نبش خیابان بعثت آماده ارایه خدمات اورژانس به صورت شبانه روزی است.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار