چاپ کد خبر: 36098
14 مهر 1399

محرومیت ۲۰ هزار دانش گرگانی از دسترسی به آموزش تلوزیونی ،شبکه شاد و فضای مجازی

۲۰ هزار دانش گرگانی از آموزش غیرحضوری محروم هستند

مدیر آموزش و پرورش گرگان گفت: حدود ۲۰ هزار دانش آموز گرگانی به شبکه شاد و آموزش فضای مجازی و رسانه های ارتباط جمعی مانند رادیو و تلویزیون دسترسی ندارند.

به گزارش اول فارس، بهجت تربتی نژاد صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: با توجه به نوع مدرسه (روستایی و شهری) و مقطع تحصیلی حضور دانش آموزان در مدارس متفاوت است.

وی افزود: در آغاز بازگشایی مدارس با توجه به جمعیت کمتر مدارس روستایی، شاهد حضور ۸۰ درصد دانش‌آموزان بودیم و در مدارس شهری هم تا ۷۰ درصد دانش‌آموزان حضور یافتند.

مدیر آموزش و پرورش گرگان ادامه داد: در مقطع ابتدایی ۶۰ درصد، متوسطه اول ۷۵ درصد، متوسطه دوم ۸۰ درصد و فنی و حرفه ای تا ۱۰۰ درصد حضور دانش آموزان را هم شاهد بودیم.

تربتی نژاد بیان کرد: از هفته‌های گذشته مراجعه دانش آموزان به مدارس کمتر شده و هم اکنون به طور میانگین ۵۰ درصد دانش‌آموزان با آموزش های حضوری تمایل دارند.

وی تاکید کرد: مدارس فعلاً باز بوده و حضور همکاران فرهنگی الزامی و حضور دانش آموزان بستگی به نظر خانواده ها دارد.تربتی نژاد با بیان اینکه تمام پروتکل های بهداشتی در مدارس رعایت می شود، افزود تاکید ما مخصوصاً در حاشیه شهرها و روستاها به آموزش حضوری است.

وی گفت: حدود ۲۰ هزار دانش آموز گرگانی به شبکه شاد و آموزش فضای مجازی و رسانه های ارتباط جمعی مانند رادیو و تلویزیون دسترسی ندارند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار