چاپ کد خبر: 56478
17 خرداد 1400

محمدرضا حیاتی می خواهد از ایران برود؟+عکس

گوینده پیشکسوت خبر گفت: انتشار اخبار زرد در فضای مجازی، هرگز نمی‌تواند من را مجاب به رفتن از کشورم کند.
 به گزارش اول فارس، محمدرضا حیاتی گوینده پیشکسوت رسانه ملی در خصوص انتشار اخباری مبنی بر ممنوع الکاری اش در فضای مجازی گفت: این خبر صحت ندارد؛ برخی افراد برای جمع کردن فالوورهای صفحات زردشان، دست به انتشار هر خبری می زنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: بعضی تلاش می‌کنند تا با تولید چنین خبرهایی من را مجاب به رفتن از کشور کنند؛ باید بگویم من کشورم را دوست دارم و امکان ندارد مملکتم را رها کنم. حتی اگر اجازه کار در فضای مجازی هم به من داده نشود، من پای کشورم می مانم.

گفتنی است؛ از صبح امروز اخباری مبنی بر ممنوع الکاری محمدرضا حیاتی در فضای مجازی منتشر شده است. 

محمدرضا حیاتی 1

محمدرضا حیاتی زادهٔ ۲۷ دی ۱۳۳۴ در آبادان از گویندگان قدیمی بخش خبریِ سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است.

او برخی از مهمترین اخبار ایران، مانند خبر درگذشت سید روح‌الله خمینی را گزارش کرده‌است.

او دانش‌آموختهٔ رشتهٔ علوم سیاسی است. حیاتی کار خود را از سال ۱۳۶۰ و از رادیو و در یک برنامهٔ اجتماعی آغاز کرد و مدتی هم در بخش نمایش‌نامه‌های رادیویی فعال بود. وی کار گویندگی خبر در تلویزیون را از صداوسیمای مرکز خوزستان شروع کرد.

حیاتی در ۲ تیر ۱۳۹۴ در ۵۹ سالگی، پس از ۳۴ سال گویندگی، بازنشسته شد، اما با موافقت رئیس سازمان صدا و سیما به ادامهٔ گویندگی پرداخت.

وی در مجموعهٔ نوروزی پایتخت ۶ در نقش گویندهٔ خبر ایفای نقش کرده‌است.

محمدرضا حیاتی 2

محمدرضا حیاتی 3 e1623067274434

وی در خرداد ۱۳۹۹ و پس از مصاحبه‌ای که در آن خود را یکی از ارادتمندان به ابی معرفی کرد، از طرف صدا و سیما کنار گذاشته شد.

وی هم اکنون مجری رسمی تلویزیون اینترنتی روستا تی وی است و در دو بخش اخبار روستا و برنامه طنز خبری حیاتی مماتی فعالیت می کند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار