چاپ کد خبر: 62820
11 مرداد 1400

محمدعلی گرایی در نیمه نهایی کشتی فرنگی المپیک ۲۰۲۰+فیلم

گرایی

محمدعلی گرایی در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های کشتی فرنگی المپیک توکیو پیروز میدان شد.

به گزارش گروه ورزش اول فارس، روز دوم رقابت‌های کشتی فرنگی بازی‌های المپیک از صبح امروز (دوشنبه) در توکیو آغاز شد که مدعیان اوزان ۷۷ و ۹۷ کیلوگرم برای کسب مدال به مصاف هم رفتند.

بر همین اساس در وزن ۷۷ کیلوگرم محمدعلی گرایی در دور نخست مقابل یوسوانیس پنا فلورس از کوبا با نتیجه ۷ بر ۳ به برتری رسید. وی در مرحله یک چهارم نهایی مقابل بوزو استارسویچ از کرواسی در حالیکه تا ۸ ثانیه مانده به پایان رقابت ۵ بر ۳ عقب بود با اجرای فن سنجاب پرنده ۲ امتیاز گرفت تا با نتیجه ۵ بر ۵ پیروز شود و به نیمه نهایی برسد. گرایی در این مرحله به مصاف تاماس لورینچ قهرمان جهان و دارنده مدال نقره المپیک از مجارستان می رود.

دیدارهای نیمه نهایی از ساعت ۱۳:۴۵ امروز برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، محمدعلی گرایی (زاده ۱۲ اردیبهشت ماه۱۳۷۳ در شیراز)،کشتی‌گیر ایرانی است.

وی برنده مدال برنز مسابقات قهرمانی کشتی جهان ۲۰۱۷، مدال طلای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸، مدال طلای بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی ۲۰۱۷، مدال نقره مسابقات جام تختی ۹۳، مدال نقره مسابقات کشتی قهرمانی آسیا ۲۰۱۵ و مدال برنز تیمی جام جهانی کشتی ۲۰۱۷ آبادان را دارد.

وی در مسابقات قهرمانی کشتی جهان ۲۰۱۹ در وزن ۷۷ کیلوگرم به مدال برنز دست یافت. ضمن اینکه با صعود به نیمه‌نهایی موفق به کسب سهمیه المپیک تابستانی ۲۰۲۰ شد.

وات 1

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار