محمد حسین میرشکاری: کسانی که توانایی تهیه ارز خوراک مرغ را نداشتند مدعی چرخاندن جامعه هستند

میر شکاری

محمد حسین میرشکاری در جمع خبرنگاران با اشاره به انتخابات دوران گذشته اظهار داشت: آنان که روز جمعه به مشکلات مردم خندیدند در این جمعه پاسخ خویش را دریافت خواهند کرد.

او افزود: کسانی که امروز شعار اصلاحات سر می دهند که خودشان بزرگ ترین مانع در تغییر و تحولات و اصلاحات مملکت بوده اند اما امروز به جای پاسخگویی در جایگاه مطالبه گری ایستاده اند.

میرشکاری خاطرنشان کرد: نقش ارزنده اصلاحات در جامعه بر کسی پوشیده نیست ولیکن این اصلاحات باید توسط افرادی از جنس مردم باشد نه کسانی که فاصله زندگی شان با مردم از زمین تا آسمان است.

او تصریح کرد: اصلاحات یعنی تغییر نگرش از مدیرانی فرسوده به جوانانی خلاق و و نوآور، اصلاحات یعنی افراد شکم سیر پای خود را از گلوی مردم برداشته تا جامعه بتواند نفس بکشد اما مثل اینکه تعبیر آقایان از اصلاحات چیز دیگری است.

رئیس ستاد روستایی استان فارس آیت الله رئیسی ادامه داد: اصلاحات یعنی حرکت چرخ تولید توسط تولید کنندگان خرد با برداشتن موانعی که با بی کفایتی ها و بی تدبیری ها در این سال ها گذاشته شده است.

میرشکاری خطاب به اصلاح طلبان حاضر در انتخابات افزود: با شعار اصلاحات بی لیاقتی بی تدبیری های عده قلیلی در جامعه را پوشش ندهید.

او ادامه داد: در مناظره ها عده ای به دنبال شوهای تبلیغاتی بودند که ضعف و چالش های بزرگ امروز جامعه را پنهان کنند و امیدواریم مردم به خوبی متوجه این فریب آنها شده باشند.

رئیس ستاد روستایی استان فارس آیت الله رئیسی خاطرنشان کرد: بزرگ ترین موانع تولید در این سالها از طرف مدیران فعلی به خصوص بانک ها گذاشته شده است.

محمد حسین میرشکاری  تصریح کرد: کسانی که توانایی تهیه ارز برای خوراک مرغ را نداشتند و آن را تبدیل به یک معضل بزرگ در جامعه کردند، امروز مدعی چرخاندن جامعه اسلامی در دنیا هستند و این ها همان کسانی هستند که قرارگاه مرغ تشکیل می دهند!

او تصریح کرد: آقایان در در تحلیل هایشان عنوان کردند اگر چرخ های تولید مملکت بچرخد تحریم بر آن اثری نخواهد داشت که باید گفت این واضح ترین مطلب است که مردم ایران آن را می دانند اما عده ای می خواهند تمام مشکلات و معضلات کشور را گردن تحریم ها بیندازند.

میرشکاری در پایان افزود: امروز حقیقتاً به سردار سلیمانی ها نیاز داریم تا شجاعانه موانع و محدودیت های تولید را بردارند و آرامش و امنیت را به جامعه برگردانند.

وات 1

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار