چاپ کد خبر: 62944
12 مرداد 1400

یادداشت دکتر اورنگ ایلامی برای مدافعان سلامت و تکرار جلوه های ایثارشان

Screenshot ۲۰۲۱۰۸۰۳ ۱۱۲۳۵۶

این روزها سپیدپوشان تیم سلامت فارس با تمام چالش ها و با صبر و بردباری و بر اساس وظیفه انسانی خود در خط مقدم نبرد با بیماری منحوس کووید ۱۹ ایستاده و رسالت و تعهد سنگینی در قبال سلامت جامعه بر عهده داشته که در این راستا سلامتی خود را در طبق اخلاص نهاده‌ و تنها به نجات جان همنوعان خود می اندیشند.

مدافعان سلامتی که با گذشت بیش از ۱۸ ماه از شیوع این بیماری، با دل و جان در خط مقدم مبارزه با کرونا، دست و پنجه نرم می‌کنند، جان می ‌دهند تا عده‌ای جان ندهند، دوری از خانواده و فرزندان خود را تحمل می ‌کنند تا خانواده‌ای داغدار عزیزش نشود.

بدون شک در این شرایط حساس که شاهد اوج گرفتن بحران کرونا و مواجهه با موج پنجم بیماری در استان هستیم، مردم فهیم استان فارس با همدلی و همراهی مدافعان سلامت و رعایت شیوه نامه های بهداشتی می توانند نقش بسزایی در قطع زنجیره انتقال این بیماری ایفا کنند.

مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تمام کارکنان بهداشتی و درمانی و پشتیبانی و همچنین تیم های درمانی بخش غیر دولتی و نیروهای مسلح نیز همگام با تمام کشور، در حال نبرد با بیماری کووید ۱۹ هستند و تا مهار کامل آن و بازگرداندن سلامتی و آرامش، دست از تلاش برنخواهند داشت.

تردیدی نیست که حماسه آفرینی خانواده سلامت از نظر دور نخواهد ماند و این سپیدپوشان، پرتلاش تر از گذشته برای رویارویی با این بیماری آماده ارایه خدمت هستند.

بر خود لازم می دانم از ایثار و تلاش های بی دریغ تمامی همکاران پرتلاش بهداشت و درمان در سرتاسر استان پهناور فارس که در جامه مدافعان سلامت از زمان شروع شیوع بیماری کروناویروس برای تامین، حفظ و ارتقای سلامت جامعه در تلاس هستند، تشکر و قدردانی کنم.

نظام سلامت فارس تاکنون در میدان مبارزه با بیماری کووید ۱۹ شهدای گرانقدری را تقدیم کرده است و بسیاری از مدافعان سلامت نیز مبتلا به این بیماری شده‌اند، از خداوند متعال برای همه هموطنان طلب عافیت و سلامت دارم و خطاب به همه کارکنان بهداشت و درمان عرض می‌کنم:

تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد وجود نازکت آزرده گزند مباد

سلامت همه آفاق در سلامت توست به هیچ عارضه شخص تو دردمند مباد

دکتر اورنگ ایلامی

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار