چاپ کد خبر: 86625
24 خرداد 1401

مدیرعامل جدید باشگاه فجرسپاسی شیراز معرفی شد+عکس

فجرسپاسی

طی حکمی از سوی رئیس هیئت مدیره باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز، محمدحسین مفتاحی مسئول مرکز تربیت بدنی سپاه فجر فارس به‌عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه منصوب شد.‌

پیش از این مدیرعاملی باشگاه فجر سپاسی برعهده عبدالرسول فلاح بود که این تیم بعد از هشت سال با مدیریت وی به لیگ برتر صعود و بعد از یک فصل دوباره به لیگ دسته یک سقوط کرد.

معاون اجرایی سپاه فجر فارس با اشاره به اینکه تیم های مختلف پایه باشگاه فجر شهید سپاسی که روزگاری به عنوان کارخانه بازیکن سازی در کشور مطرح بود دوباره سامان دهی و احیا می شوند،اعلام کرد: تاسیس آکادمی فوتبال برای شناسایی استعداد های بیشمار در این استان در دستور کار باشگاه قرار دارد

 سرهنگ حسن کریمی روز سه شنبه درحاشیه معرفی محمد حسین مفتاحی مدیرعامل جدید باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز در جمع خبرنگاران ضمن تشکر از اصحاب رسانه افزود: اصحاب رسانه همیشه درخط مقدم باشگاه فجرحضور داشته و  نقش پر رنگی در رشد و تعالی این باشگاه داشته اند که قابل تقدیراست.

وی گفت: با نظر اعضای هیات رییسه باشگاه که صبح امروز سه شنبه برگزارشد و حمایت سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر، مدیرعامل جدید باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز منصوب شد و از اینکه به یک چهره جوان که سالهاست مدیریت تربیت بدنی سپاه را برعهده داشته، اعتماد کردند جای تقدیر دارد.

کریمی تاکید کرد: هم اینک سپاه فارس با ۴۰ ناحیه بزرگترین مجموعه در بین استان های  کشور دارد ضمن اینکه مدیرعامل جدید این باشگاه در حوزه ورزش سپاه خدمات شایانی کرده است و اطمینان داریم  با حمایت تمام مسئولان استان در پست جدید هم موفق خواهند شد.

انتظار از مسئولان استان   

معاون اجرایی سپاه فارس ادامه داد: انتطار داشتیم مسئولان استان در جهت حمایت تیم تازه  صعود کرده به لیگ برتر قدم های بیشتری بر می داشتند،  با این حال هنوز هم انتظار داریم که این تیم با حمایت  همه دلسوزان ورزش هرچه سریعتر به سطح اول فوتبال باز گردد.

وی ضن تشکر از خدمات رسول فلاح مدیرعامل سابق باشگاه فجر نیز گفت: فلاح طی چند سالی که درباشگاه مسئولیت داشت تلاش زیادی برای شکوفایی تیم انجام داد که قابل تقدیر است.

 با کمک همه دلسوزان تیم را دوباره به جایگاه  اصلی می رسانیم 

مدیرعامل جدید باشگاه فجرشهید سپاسی هم طی سخنانی گفت: از اینکه هیات مدیره و به ویژه سردار بوعلی اعتماد کردند این مسئولیت سنگین را به من واگذار کنند تشکر دارم و امیدوارم بتوانم با کمک همه دلسوزان ورزش، مسئولان استان، هواداران، پیشکسوتان فوتبال و به ویژه اصحاب رسانه شاهد شکوفایی دو باره تیم در سطح اول فوتبال کشور باشیم.

محمدحسین مفتاحی ادامه داد: همانگونه که اشاره شد ساماندهی تیم های پایه در اولویت قرار دارد و برای تیم بزرگسالان هم برنامه داریم و به زودی کادر فنی و زمان شروع تمرینات نیز با حوصله اعلام می کنیم و هدف استفاده از تمام ظرفیت های استان به ویژه از پیشکسوتان است.

بر اساس این گزارش، تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز پس از هشت سال دوری از لیگ برتر سرانجام در لیگ دوره بیست و یکم حضور یافت اما در پایان با قرارگرفتن در قعر جدول وداع تلخی با سطح اول فوتبال کشور داشت.

باشگاه فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز یکی از باشگاه‌های فوتبال ایران می‌باشد. پیشینه باشگاه به سال ۱۳۶۷ می‌رسد؛ هنگامی که باشگاه فوتبالی در شیراز با نام بهزاد گشایش یافت.

پس از پایان جنگ تحمیلی و به شهادت رسیدن عبدالمجید سپاسی ، به افتخار وی، این باشگاه نامش را به فجر شهید سپاسی تغییر داد.

سردار شهید عبدالمجید سپاسی، در اول مهر ماه سال ۱۳۴۰ در یکی از محله‌های جنوب شهر شیراز واقع در نزدیکی شاهچراغ (س) در خانوادهٔ ای مذهبی  دیده به جهان گشود.

شهید سپاسی از فعالان در جریان انقلاب اسلامی مردم ایران بود.

پس از پیروزی انقلاب و در اوایل سال ۱۳۵۹ به سپاه پاسداران پیوست و در مدت حضور در جبهه، مسؤولیت های مختلفی مانند فرماندهی گروهان و گردان، طراح عملیات و مسئول محورهای عملیاتی مختلف در عملیات‌های ثامن‌الائمه، رمضان، بدر، کربلای ۵ و … را بر عهده گرفت.

سرانجام پس از چندین مرحله مجروح شدن و کسب افتخار جانبازی ، در تاریخ ۲۹ اسفند ۱۳۶۶ در عملیات والفجر ۱۰ و در آخرین روز ماه رجب در حالی که سمت معاونت عملیات را به عهده داشت، در منطقه حلبچه به شهادت رسید.

باشگاه فجر سپاسی 1 باشگاه فجر سپاسی 2 باشگاه فجر سپاسی 3 باشگاه فجر سپاسی 4 باشگاه فجر سپاسی 5 باشگاه فجر سپاسی 6

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

تاج چهارشنبه , ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۸:۴۹

بالباس نظامی

آخرین اخبار