چاپ کد خبر: 76943
14 اسفند 1400

مدیریت جدید درمان تأمین اجتماعی استان فارس منصوب شد

طی مراسمی با حضور مقامات سازمانی و استانی، دکتر جلال شجاعت به عنوان سرپرست مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان فارس معارفه شد.

دکتر جلال شجاعت

به گزارش اول فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی،طی مراسمی با حضور دکتر امیر عباس منوچهری، معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی آیین تکریم از دکتر اکبر امیری مدیر درمان سابق فارس و معارفه دکتر جلال شجاعت به عنوان سرپرست جدید مدیریت تأمین اجتماعی استان برگزار شد.

معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی در این مراسم به اقدامات ارزنده مراکز درمانی و کادر درمان در سطح استان و کشور طی دو سال گذشته در مواجه با بیماری کرونا اشاره و بیان کرد: در اسفند ماه سال گذشته مصوب شد تا در ۳۷۵ شهرستان که سازمان تأمین اجتماعی بیمارستان ملکی ندارد خدمات بستری رایگان به بیمه شدگان ارائه شود، گفت: با اجرای این طرح بیمه شدگان دیگر ۱۰ درصد فرانشیز را پرداخت نخواهند کرد.

دکتر جلال شجاعت، سرپرست جدید مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان فارس به برنامه های اجرایی پیش روی سازمان جهت بهبود عملکر‌د و ارائه خدمات مطلوب به بیمه شدگان اشاره و عنوان کرد: در استان فارس یک بیمارستان و ۲۱ درمانگاه تحت پوشش سازمان وجود دارد و  بیش از ۵۰ درصد جمعیت استان تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند.

وی اشاره کرد: پیگیری و سرعت بخشیدن در ساخت مراکز بستری و سرپایی، ارتقای مراکز سرپایی و افزایش شیفت در صورت لزوم از برنامه های در دست اجرا است.

متن حکم سرپرست مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان فارس از سوی دکتر میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی به شرح زیر است:

با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد(ص)
نظر به تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم به سمت سرپرست مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان فارس منصوب می‌شوید. شایسته است با سرلوحه قراردادن شعائر و اهداف دولت مردمی سیزدهم؛ از جمله عدالت‌محوری، مردم‌داری، پاکدستی، فسادستیزی و قانون‌مداری، در تحقق مأموریت‌ها و الزامات بخش درمان به شرح ذیل همت گمارید:
– تمرکز راهبردی بر مسائل درمان بیمه‌شدگان و پاسخگویی به نیازهای درمانی استان.
– تقویت منطق فنی و کارشناسی مدیریت درمان استان در مواجهه و تعامل با بخش‌های دیگر حوزه سلامت.
– تلاش در جهت جلب رضایت و اعتماد مردم شریف استان فارس با رفع موانع اداری و سازمانی و تعامل مستمر با افکار عمومی از طریق کارآمدی، پاسخگویی و شفافیت در تأمین اجتماعی
– توسعه فرهنگ خدمت‌محوری به ذینفعان با سرلوحه قرار دادن اخلاق دینی در سازمان، حسن رفتار با مراجعین، همکاران و شرکای اجتماعی
– توجه ویژه به برنامه‌محوری و تلاش در جهت تحقق برنامه‌های تحولی در ارائه خدمات درمانی و عملیاتی نمودن آن در سطح استان(نظام ارجاع، سطح‌بندی خدمات، خرید راهبردی خدمات، صیانت مالی بیمه‌شدگان در درمان و…)
-تمرکز راهبردی بر استفاده از روش‌های نوین در خدمت‌رسانی به مردم با رویکرد تحقق تأمین اجتماعی هوشمند در حوزه درمان
-استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها و سرمایه‌های انسانی متعهد و متخصص و لزوم شایسته گزینی در انتصابات.
– رعایت دقیق قوانین و مقررات، آیین نامه‌ها، ضوابط، بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های جاری.
امید است با اتکال به خداوند متعال و در سایه عنایات معصومین علیهم السلام و رعایت جوانب شرعی و قانونی، در انجام وظایف محوله موفق و مؤید باشید.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار