چاپ کد خبر: 49344
10 فروردین 1400

درگذشت مدیر تولید سیمای مرکز فارس بر اثر کرونا

شهریار باقری نژاد

به گزارش اول فارس ، پیکر شهریار باقری نژاد  مدیر تولید سیمای  مرکز فارس امروز سه شنبه ۱۰ فروردین در دارالرحمه شیراز به خاک سپرده شد.

 شهریار باقری نژاد مدیر تولید صدا و سیمای مرکز فارس شامگاه هشتم فروردین ۱۴۰۰ بر اثر ابتلا به بیماری کرونا درگذشت.

او سال ۱۳۴۸ در شهرستان مرودشت به دنیا آمد و سال ۱۳۸۵ استخدام صدا و سیمای مرکز فارس شد و کار خود را با عنوان منشی صحنه آغاز کرد.

این هنرمند، سپس تهیه کننده سیما شد و تهیه کنندگی و کارگردانی برنامه‌های مختلفی را بر عهده گرفت و برنامه‌های متنوعی را روی آنتن سیمای رسانه ملی برد.

تهیه کنندگی و کارگردانی مجموعه‌هایی همچون طنز ایستگاه ۵، طنز هجده قدم مانده به خنده، طنز آقای رییس جمهور سلام، برنامه پرمخاطب خوشا شیراز، برنامه شبانه فارسی شو، کرانه‌های ورزشی، شباهنگ، حباب، برنامه‌های کودک و نوجوان و برنامه‌های ترکیبی گزارشی از مهمترین کار‌های شهریار باقری نژاد در صدا و سیمای مرکز فارس بود.

آخرین کار این هنرمند متعهد مجموعه طنز «اُملت» بود که با توجه به شرایط سخت شیوع کرونا، اما با مسئولیت پذیری، تهیه کنندگی و کارگردانی آن را انجام داد و برای پخش از شبکه فارس و دیگر شبکه‌های رسانه ملی آماده کرد.

شهریار باقری نژاد تنها چند روز پس از پایان ضبط این مجموعه تلویزیونی دار فانی را وداع گفت.

او پس از انجام موفق مسئولیت‌های محوله در دوران فعالیت خود مهرماه سال ۱۳۹۹ با نظر مثبت مدیران ارشد سازمان بعنوان سرپرست تولید سیمای مرکز فارس و سرانجام در اسفندماه ۱۳۹۹ به عنوان مدیر تولید سیمای مرکز فارس منصوب شد.

 باقری نژاد، فارغ التحصیل کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی از دانشگاه تربیت مدرس تهران بود و در دانشگاه‌های مختلف استان فارس تدریس می‌کرد.

عضو گروه واتساپ اول فارس شوید

%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE %D8%A7%D8%B5%D9%84

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار