اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس

مدیر جدید آموزش وپرورش شهرستان سروستان منصوب شد

fileLoader
معاون پرورشی وفرهنگی اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: با رونق سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش، مدارس بستر مناسبی برای توسعه پایدار جامعه خواهد بود .

به گزارش اول فارس به نقل از  اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، جهانبخش بانشی در آیین تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید آموزش و پرورش شهرستان سروستان گفت:همدلی و همراهی آموزش و پرورش با نیروهای انقلابی و سایر تشکّل ها می تواند آینده بسیار روشنی برای این نهاد تربیتی رقم بزند.

 وی با بیان اینکه” آموزش و پرورش زیربنای پیشرفت و توسعه و مسیر رسیدن به قله های افتخار را در جامعه فراهم می کند “گفت:راه دستیابی به این شکوفایی، اجرای کامل سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و توجه به ساحت های شش گانه آن است.

fileLoader

معاون پرورشی وفرهنگی اداره کل آموزش و پرورش فارس افزود: در این سند به موضوعات اعتقادی ، عبادی ، اخلاقی و آرمان های الهی که در انقلاب اسلامی به آن ها تاکید شده توجه شده است .

بانشی با اشاره به تاکید سند تحول بنادین بر موضوعات فرهنگی و اجتماعی، گفت: با رونق سند تحول ، دانش آموزان مهارت مختلف زندگی،قانون مندی و کار جمعی را فرا می گیرند و مدارس بستر مناسبی برای توسعه  پایدار جامعه خواهد بود .

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از زحمات صدرالله رضایی رییس پیشین اداره آموزش و پرورش سروستان، کاظم خادمی به عنوان رییس جدید این اداره منصوب شد.

خادمی پیش از این مدیر آموزش و پرورش ارسنجان بود.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار