چاپ کد خبر: 48244
28 اسفند 1399

مدیر عامل جدید شرکت پتروشیمی شیراز منصوب شد

پتروشیمی شیراز
 
 با صدور حکمی از سوی افشار بازیار رییس هیئت مدیره پتروشیمی شیراز ، امین امرایی به عنوان مدیر عامل جدید این شرکت منصوب شد.
 
به گزارش اول فارس ،در متن حکم انتصاب امین امرائی از سوی رئیس هیئت مدیره شرکت پتروشیمی شیراز آمده است: «با عنایت به تعهد، شایستگی و تخصص جنابعالی و بر اساس تصمیمات متخذه در جلسه هیئت مدیره از تاریخ  ۲۴ اسفند ۹۹ به عنوان مدیر عامل شرکت پتروشیمی شیراز منصوب می گردید.
 
امید است با استعانت از درگاه اخدیت و تلاش و حسن درایت خویش و بهره گیری از توانایی های علمی و امکانات و منابع در اختیار و مشارکت و همراهی تمام همکاران ارجمند در به ثمر رسانیدن اهداف شرکت موفق باشید.
 
موفقیت جنابعالی و سایر همکاران محترم شرکت را در خدمت به نظام مقدس جکهوری اسلامی و انجام وظایف محوله از خداوند متعال خواستارم.»
 
گفتنی است،مهندس امرایی دانش آموخته‌ کارشناسی ارشد مهندسی نفت از دانشگاه تهران و دانشجوی دکترای مدیریت مهندسی و ساخت از دانشگاه علوم تحقیقات است. در سوابق ایشان تجاربی چون دبیر کنسرسیوم ایریتک/ایراسکو طرح جمع آوری گازهای همراه نفت لایه بنگستان (طرح آماک)، مدیر راه‌اندازی ایستگاه تقویت فشار گاز اسیدی، مدیر کنسرسیوم ایریتک/کیسون پروژه تغلیظ سنگ آهن خواف و مشاور چندین شرکت فعال در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی مشاهده می‌شود.‌
 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار