مدیر کل جدید امور مالیاتی استان فارس منصوب شد

 رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور در مراسم تودیع ومعارفه مدیران کل سابق و جدید اداره کل مالیاتی استان فارس اعلام کرد که مالیات بر جمع درآمد و مالیات بر عایدی سرمایه یا سوداگری به عنوان پایه‌های جدید مالیاتی است که به زودی در دستور کار قرار می‌گیرد.

امورمالیاتی استان فارس

به گزارش اول فارس ، داود منظور در سفر یک روزه به فارس و در جمع مدیران مالیاتی استان فارس، وجود نیروهای جوان و پرانرژی را سرمایه سازمان امور مالیاتی کشور ‌دانست و افزود: در این راستا باید از ظرفیت  همکاران نخبه بیشتر بهره برد.

داود منظور گفت: افرادی که نه به منظور مصارف شخصی بلکه با اهداف سوداگرانه اقدام به خرید و فروش ساختمان، طلا، ارز، یا خودرو می‌کنند، با توجه به افزایش ارزش از زمان خرید تا زمان فروش دارایی، مابه التفاوت این بازده زمانی مشمول مالیات می‌شود.

داود منظور می گوید: این منبع جدید مالیاتی به تصویب کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی رسیده و امید است بعد از بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۱، برای تصویب نهایی به صحن مجلس شورای اسلامی برود.

به گفته  رئیس سازمان مالیاتی کشور  در این پیشنهاد قانونی، در پایان هرسال درآمد‌هایی که از هر محل از جمله، محل کسب و کار، حقوق و دستمزد، اجاره، سود بانکی، سود سهام، دراظهار نامه مالیاتی فرد منعکس می‌شود و با توجه به معافیت‌های پیش بینی شده   در آمد‌های مشمول مالیات برای هر فرد و هر خانواده در پایان سال محاسبه می‌شود.

بر اساس این گزارش ، رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور در پایان این مراسم با قدرددانی از ناصر هاشمی، محمدابراهیمی را به عنوان سرپرست جدید اداره کل امور مالیاتی فارس منصوب کرد.

گروه واتساپ اول فارس

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

فرشاد شنبه , ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۰:۴۱

دیگه عملا سیستم … با … تمام داره پیاده میشه

ناشناس جمعه , ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۲

انشالله موفق باشند. انتخابی خوب و عالی است

آخرین اخبار