چاپ کد خبر: 35137
21 شهریور 1399

مرد شیرازی خانه برادرش را در صدرا به آتش کشید

آتش زدن برادر بخاطر ارثیه در شیراز

آتش سوزی منزل به خاطر ارث پدر، ۲ مجروح بر جای گذاشت.
به گزارش اول فارس، روز گذشته فیلمی در شبکه اجتماعی دست بدست می شود که درآن فردی اقدام به آتش زدن منزل برادر خود نموده است.

معاون اجتماعی پلیس استان فارس در این باره  گفت: در حادثه آتش سوزی یک منزل مسکونی به خاطر اختلاف برسر ارث پدر در شهر صدرا، ۲نفر مجروح و راهی بیمارستان شدند.
سرهنگ “کاووس محمدی” با تایید حادثه آتش سوزی یک منزل مسکونی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به آتش سوزی منزل مسکونی در فاز ۲ شهر صدرا، بلافاصله ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.
وی افزود: ماموران در بررسی های اولیه مطلع شدند که برادری به خاطر اختلاف بر سر ارث و میراث پدر، به منزل دیگر برادرش مراجعه و پس از درگیری با وی، با مواد اشتعال زا منزل آن را نیز به آتش کشیده است.
سرهنگ “محمدی” با اشاره به اینکه در این حادثه ۲نفر مصدوم و راهی بیمارستان شدند، گفت: عامل آتش سوزی پس از این حادثه از محل متواری شده و دستگیری وی در دست اقدام می باشد.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس با بیان اینکه برابر بررسی های صورت گرفته وضعیت جسمی مصدومان رضایتبخش می باشد، عنوان داشت: شهروندان می توانند در صورت داشتن هرگونه اختلاف، با مراجعه به مراکز مشاوره مجاز مشکل خود را برطرف کنند تا شاهد این چنین حوادث ناگواری نباشیم.
این مقام انتظامی تصریح کرد: در همین زمینه فیلمی در فضای مجازی پخش شده است که مربوط به این حادثه می باشد.

عضو گروه واتساپ اول فارس شوید

%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار