چاپ کد خبر: 103221
12 بهمن 1401

موبایل مرد پرنده فروش شیرازی ناگهان خاموش شد !

news tooti

رئیس پلیس فتا استان فارس گفت: فردی که با درج آگهی فروش پرنده در یکی از سایت‌های آگهی محور اقدام به کلاهبرداری از ۲۰ شهروند شیرازی کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش اول فارس ،  سرهنگ “امیرحسین سلیمانی” رئیس پلیس فتا استان فارس بیان کرد: در پی شکایت مردی میانسال مبنی بر کلاهبرداری از وی از طریق خرید پرنده در یکی از سایت‌های آگهی محور، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

سرهنگ “سلیمانی” ادامه داد: شاکی بیان داشت که در یکی از سایت‌های آگهی محور، با یک آگهی تحت عنوان “فروش پرنده ” برخورد کرده است و ضمن برقراری تماس با فرد تبلیغ کننده، مبلغ ۷۰ میلیون ریال وجه به عنوان پیش پرداخت از من درخواست نموده و پس از دریافت وجه؛ دیگر جوابگو پیام‌ها و تماس‌های تلفنی من نبود.

وی بیان داشت: ماموران پلیس فتا با انجام تحقیقات تخصصی و بررسی‌های فنی، متهم را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی وی را در یکی از محله‌های شیراز دستگیر و به پلیس فتا انتقال دادند.

این مقام انتظامی گفت: متهم پس از مشاهده مدارک و مستندات پلیس به کلاهبرداری از ۲۰ نفر دیگر به مبلغ یک میلیارد ریال با درج اگهی‌های دروغین فروش پرنده در سایت‌های آگهی محور اعتراف و هدف از این کار را درآمدزایی عنوان نمود.

رئیس پلیس فتا استان با بیان اینکه کاربران هرگز فریب اینگونه آگهی‌ها به واسطه قیمت پایین را نخورند از هموطنان درخواست کرد: در خصوص خرید از سایت‌های خرید و فروش دقت کافی را داشته باشند و در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک آن را از طریق وب سایت پلیس فتا به نشانی اینترنتی www.cyberpolice.ir و یا با شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ با کارشناسان ما در میان بگذارند.

ببینید| عکس ۱۲۵ سال پیش اهالی محله سعدی شیراز

هیچ کس از سرنوشت این دختر نوجوان اهل دبیران فارس خبر ندارد ! +عکس

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار