چاپ کد خبر: 84416
1 خرداد 1401

مرگ تلخ دو کارگر در اعماق یک چاه در حسن آباد شیراز+ تصاویر

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: بی توجهی به اصول ایمنی هنگام کار مرگ دو کارگر چاه کن را در اعماق چاهی در روستای حسن آباد رقم زد.
محمد هادی قانع گفت: این حادثه با تماس شهروندی با سامانه ۱۲۵ اعلام شد که بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۱۷ به همراه گروه امداد و نجات چاه نورد با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز، خود را به روستای حسن آباد رساندند.

او گفت: یک نفر کارگر مقنی تبعه افغان در حال لایروبی و بررسی چاه آب در فضای یک باغ بود که ناگهان به دلیل عدم پاسخگویی این کارگر و نگرانی افراد حاضر، کارگر ۳۰ ساله حاضر در محل برای نجات همکارش به داخل چاه رفت که متاسفانه براثر وجود گاز‌های سمی در عمق چاه به سرنوشت کارگر اول دچار شد.

قانع گفت: آتش نشانان بلافاصله پس از ایمن سازی محل حادثه، کارگاه را بر روی دهانه چاه برپا کردند که یکی از نجاتگران با استفاده از تجهیزات لازم و رعایت نکات ایمنی وارد چاه شد و پس ازرسیدن به کارگران، با استفاده از تجهیزات نجات و همکاری دیگر نجاتگران، این افراد را به سطح زمین منتقل کرد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: با انتقال پیکر افراد به دهانه چاه و بررسی تکنسین‌های اورژانس، متاسفانه مرگ هر دو کارگر در همان لحظات اولیه وقوع حادثه در داخل چاه تایید شد.

مرگ کارگر 1عکس

مرگ کارگر 2عکس

مرگ کارگر 3عکس

مرگ کارگر 4عکس

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار