چاپ کد خبر: 86051
19 خرداد 1401

مرگ تلخ کودک ۱۰ ساله در یکی از باغشهری های شیراز

بی توجهی به نکات ایمنی حادثه ای تلخ را رقم زد:حادثه دلخراش سقوط کودک ۱۰ ساله در چاه ۲۵ متری فوت وی را به دنبال داشت

به گزارش اول فارس به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی شیراز فرزند ۱۰ ساله‌ی یک خانواده‌ که شب گذشته را با هدف تفریح در محیط باغی می گذراندند،  به دلیل سقوط در چاه موجود در فضای باغ جان خود را از دست داد.

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز  با اشاره به محصور نبودن دهانه‌ی این چاه و نداشتن حفاظ و سری مناسب با عمق ۲۵ متر و وجود ۳ متر آب، عنوان کرد: آتش‌نشانان پس از عملیات امداد و نجات در عمق چاه،  پیکر بی‌جان این کودک را از چاه خارج کردند.

قانع زمان وقوع این حادثه را ساعت ۲۳:۰۹ دقیقه ۱۸ خرداد ماه، اعلام کرد و افزود: این حادثه در محیط یک باغ واقع در روستای تفیهان رخ داد و به محض اطلاع رسانی این حادثه به سازمان آتش‌نشانی شیراز تیم های تخصصی چاه نورد از دو ایستگاه ۱۲ و ۱۳ عازم محل شدند.

قانع افزود: تیم‌های امدادونجات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی به‌سرعت در محل حادثه حضور پیدا کردند و عملیات امدادونجات را با توجه به شرایط خاص و عمق چاه، در دستور کار قرار دادند.

رییس سازمان آتش‌نشانی شیراز ابراز داشت: تیم های امداد نجات چاه نورد با زدن کارگاه بر روی دهانه چاه عملیات را آغاز و پس از دسترسی به کودک در عمق ۲۵ متری وی را به عوامل اورژانس حاضر تحویل دادند.

متاسفانه به دلیل وجود حدود ۳ متر آب در عمق این چاه مرگ این کودک در همان لحظات اولیه حادثه تایید گردید.

مرگ کودک باغ شهری 1

مرگ کودک باغ شهری 2 مرگ کودک باغ شهری 3


این مطلب را حتما بخوانید:

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

عماد پنجشنبه , ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶

ای داد و بیداد

آخرین اخبار