چاپ کد خبر: 22061
2 اسفند 1398

مرگ خانواده ۳ نفری در برخورد خودرو با تیر چراغ برق در فارس/منشا کرونا در ایران مشخص شد ! ضدعفونی متروی شیراز

یک خانواده ۳ نفری در برخورد خودرو با تیر چراغ برق جان باختند.

به گزارش اول فارس،همتی مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان فارس امروز اعلام کرد: بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو سمند با تیر چراغ برق در محور ارسنجان به آباده طشک ۳ نفر در دم جان باختند.

او ادامه داد: این ۳ نفر از اعضای یک خانواده و پدر، مادر و فرزند دختر بودند بوسیله نیرو‌های اورژانس انتقال داده شدند.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس تصریح کرد: یک دستگاه آمبولانس برای امدادرسانی به حادثه دیدگان به محل اعزام شد.

او افزود: علت حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه در حال بررسی است.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس با بیان اینکه عوامل انسانی در کاهش تصادفات، نقش موثری دارند، از رانندگان خواست ضمن توجه به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، در هنگام رانندگی سرعت مطمئنه را رعایت و از هرگونه سرعت غیرمجاز خودداری کنند تا شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

وزیر بهداشت منشاء کرونا را داخلی اعلام کرد

وزیر بهداشت ضمن تایید اینکه تاکنون پنج نفر ایرانی در داخل به ویروس کرونا مبتلا شده اند، منشاء این ویروس را داخلی دانست.

وزیر بهداشت: کانون آلودگی کرونا در داخل کشور است

بر اساس این گزارش، سعید نمکی، در یازدهمین نشست کارشناسی مجمع انجمن‌های علمی گروه پزشکی، افزود: بر اساس پروتکل سازمان جهانی بهداشت، باید مواردی که از جاهای آلوده می آیند یا با افراد آلوده تماس داشته‌اند، دنبال شود.

وی با عنوان این مطلب که در حال حاضر در شرایط پیک آنفلوانزای نوع B در کشور هستیم و ما را گرفتار کرده است، ادامه داد: کرونا ویروس، پدیده‌ای است که می‌تواند برای ما زحمت ایجاد کند.

وزیر بهداشت با اشاره به افراد مبتلا به کرونا ویروس، گفت: بررسی‌ها نشان داده است که این افراد هیچ سفری به خارج از کشور نداشته اند. بنابراین، باید گفت که کانون آلودگی در داخل کشور شکل گرفته است.

نمکی از جامعه پزشکی درخواست کرد با همکاری همدیگر در سراسر کشور، کرونا ویروس را مثل آنفلوانزا، جمع بشود.

 ضدعفونی مترو شیراز برای پیشگیری از کرونا

 مدیرعامل سازمان مترو شهرداری شیراز گفت: همه اماکن و ناوگان ریلی این سازمان برای پیشگیری از شیوع بیماری‌ واگیردار کرونا ضدعفونی شد.

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار